| کد خبر: 166841 |

◄ برگزیدگان «اینگام» عضو مجمع مشورتی شرکت فرودگاه‌ها می‌شوند

پایان بخش برنامه جلسه توجیهی منتخبان طرح اینگام، اعطای لوح تقدیر بود.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پایان جلسه توجیهی منتخبان طرح پرورش نسل آینده مدیران فرودگاهی (اینگام) از برنامه‌ریزی برای تشکیل مجمع مشورتی با حضور برگزیدگان این طرح خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پایان‌بخش برنامه جلسه توجیهی منتخبان طرح اینگام، اعطای لوح تقدیر بود.

رحمت اله مه آبادی، رئیس هیت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در این بخش از برنامه، با اعلام خبر تشکیل مجمع مشورتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور برگزیدگان عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی یکی از اساتید اینگام خواهد بود و مراسم رسمی اعزام برگزیدگان با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

وی از منتخبان اینگام به عنوان سفیران بین‌المللی شرکت یادکرد و از آن‌ها خواست ارتباطی قوی در قالب تیم با یکدیگر داشته باشند.

همچنین محمدرضا امامی، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت در سخنانی عنوان کرد: یکی از آرزوهایم این بود که افراد پیشرو بتوانند خود را در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نشان دهند و شما افرادی صاحب اندیشه و پیشرو هستید که می‌توانید در آینده شرکت را تخصصی، علمی و تجاری اداره کنید.

در ادامه، تعدادی از برگزیدگان طرح اینگام نیز فرصت یافتند تا در دقایقی کوتاه نظر خود را درباره طرح اینگام بیان کنند. از جمله رضا قربانی هدف خود را از شرکت در این طرح، نشان دادن توانمندی حوزه‌های مختلف از جمله اداری و منابع انسانی عنوان کرد. 

سید روح اله دستان نیز از اجرای این طرح به عنوان نماد قانون مندی مدیریت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یادکرد. بهزاد کیماسی هم گفت: خوشحالم در شرکتی فعالیت می‌کنم که تفکر خوبی در حوزه منابع انسانی دارد.

وحید شاملو نیز گفت: شجاعت، مدیریت و به‌ویژه همدلی موجب توفیق این طرح شد و اگر تیم مدیریت شرکت همدل باشند، همه مشکلات برطرف خواهد شد. احمد کاوه فیروز نیز از ایجاد رویکرد نوین در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در تربیت مدیران آینده ابراز خرسندی کرد. نرگس عصاری که تنها زن برگزیده اینگام است، تاکید کرد که تجربه موفقیت‌آمیزی پشت سر گذاشته‌شده که پیامدهای مثبت زیادی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.