| کد خبر: 166694 |

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد:

◄ خاموشی 4ساعته فرودگاه‌های تهران در روز 14 خرداد

هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، پروازهای فرودگاه‌های تهران به مدت چهار ساعت تعطیل می‌شوند.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های تهران به مدت چهار ساعت تعطیل می‌شوند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعید اکبری گفت: براساس اطلاعیه هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۳۹۷) پروازهای ظهر فرودگاه‌های بین‌المللی امام ، مهرآباد و پیام تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به هم‌زمانی این روز با ماه رمضان گفت: با توجه به اینکه مراسم در بعدازظهر این روز برگزار می‎شود، پروازهای این فرودگاه‎ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ تعطیل خواهد شد.

اکبری ادامه داد: تعطیلی فرودگاه‌های مذکور به‌تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام و اطلاعیه‌های هوانوردی صادرشده است و این شرکت‌ها موظف‌اند برنامه پروازی خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که برای ساعات مذکور بلیتی صادر نشود. در ضمن، همه پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام‌شده، طبق برنامه انجام خواهد شد.

 مانند سال‎های گذشته در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در مسیر تهران – قم محدودیت ترافیکی وجود خواهد داشت و مسافران و مراجعان به فرودگاه امام می‎توانند از مسیر تهران- ساوه استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.