| کد خبر: 166553 |

◄ اتمام ساخت مرکز سوخت‌رسانی فرودگاه ایرانشهر پس از 3 سال

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه مرکز سوخت‌رسانی در فرودگاه ایرانشهر خبر داد و گفت: ترمینال جدید این فرودگاه نیز تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه مرکز سوخت‌رسانی در فرودگاه ایرانشهر خبر داد و گفت: ترمینال جدید این فرودگاه نیز تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسن اعرابی مقدم در گفت‌وگو با تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت ساخت مرکز سوخت‌رسانی در فرودگاه ایرانشهر که یکی مشکلات اساسی این فرودگاه در گذشته بود، توضیح داد: پروژه ساخت مرکز سوخت‌رسانی هواپیما در فرودگاه ایرانشهر به اتمام رسید که در راستای آن مشکل سوخت‌رسانی به هواپیما حل خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت ترمینال فرودگاه ایرانشهر که ساخت آن در سال 94 آغاز شده بود، بیان کرد: ترمینال جدید این فرودگاه به احتمال بسیار زیاد تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های در حال اتمام، روشنایی باند فرودگاه زاهدان است که اگر طبق زمان‌بندی پیش برود تا نیمه اول سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

اعرابی مقدم به تعداد پروازهای فرودگاه زاهدان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به صورت هفتگی 110 پرواز در فرودگاه زاهدان نشست و برخاست می‌کند.

او در خصوص پروازهای بین‌المللی این فرودگاه نیز گفت: تنها پرواز بین‌المللی فرودگاه زاهدان به عراق است که توسط «هما» انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به دنبال توسعه و افزایش پروازهای فرودگاه‌های استان هستیم.

به گزارش تین‌نیوز، «هما» در مهرماه سال گذشته مسیر بندرعباس-زاهدان-ایرانشهر-چابهار را با هواپیمای ATR برجامی راه‌اندازی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.