| کد خبر: 166246 |

◄ فعالیت مشروط تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

با قانونی شدن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه‌ها، شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، از فعالیت مشروط این تاکسی‌ها در فرودگاه امام خبر داد.

تین نیوز

با قانونی شدن فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه‌ها، شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام، از فعالیت مشروط این تاکسی‌ها در فرودگاه امام خبر داد.

آدم‌نژاد با اشاره به قوانین موجود برای جابه‌جایی مسافران در جاده‌های بین‌شهری اظهار کرد: براساس این قوانین خودروهای شخصی و متفرقه اجازه جابه‌جایی مسافران را ندارند و ازاین‌رو براساس قانون این حق رانندگان تاکسی است که در این مسیر فعالیت کنند.

او در پاسخ به این سؤال که آیا این خودروهای شخصی شامل تاکسی‌های اینترنتی می‌شوند، نیز گفت: برای اسنپ و تپسی تلاش شده قاعده‌ای جداگانه وضع شود. در این راستا معاونت فرودگاهی جلساتی را با آن‌ها داشته که در صورت نهایی شدن آن‌ها حضور این تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه با شرایطی مجاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام درباره این شرایط توضیح داد: ما تلاش کردیم محوطه‌ای برای پارکینگ این خودروها در نظر بگیریم که البته قطعاً از محیط قرارگیری تاکسی‌ها، دورتر خواهد بود اما به آن‌ها اجازه می‌دهند که به حضورشان در فرودگاه رسمیت دهند. در این راستا مذاکرات ادامه دارد و درصورتی‌که به نتیجه قطعی برسیم، امکان نهایی شدن فعالیت آن‌ها در فرودگاه وجود خواهد داشت.

شهرام آدم‌نژاد با اشاره به جلسه اخیری که با رانندگان تاکسی این فرودگاه برگزارشده، گفت: اصلی‌ترین هدف ما در حوزه تاکسی‌های فرودگاه امام ایجاد فضایی عادلانه برای رانندگان تاکسی و مسافران فرودگاه است. خوشبختانه برای رانندگان در ماه‌های گذشته اقداماتی در محوطه فرودگاه انجام شد که این مسئله به رفت‌وآمد آن‌ها و فرآیند مسافرگیری‌شان کمک کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه برای بهبود شرایط تاکسی‌های فرودگاهی اقدامات دیگری نیز می‌توان انجام داد، بیان کرد: یکی از این اقدامات نصب تاکسی‌متر روی خودروهایی است که در این مسیر کار می‌کنند. با نصب این تجهیزات نرخ دقیق مسافرگیری مشخص می‌شود تا هر دو طرف درنهایت از خدمت‌رسانی صورت گرفته رضایت داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.