| کد خبر: 163709 |

آغاز بهسازی اپرون فرودگاه لارستان در سال 96

مدیرکل فرودگاه لارستان با اشاره به عقد قرارداد بهسازی اپرون و تاکسی وی ارتباطی به باند فرودگاه طی سال 96، از آغاز عملیات اجرایی این پروژه در سال 97 خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه لارستان با اشاره به عقد قرارداد بهسازی اپرون و تاکسی وی ارتباطی به باند فرودگاه طی سال 96، از آغاز عملیات اجرایی این پروژه در سال 97 خبر داد.
به گزارش تین‌نیوز به نقل  از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امین الله صولتی به معرفی مهمترین اقدامات فرودگاه لارستان طی سال 96 پرداخت و عنوان کرد: سال 96 گواهینامه اولین فرودگاه مرز هوایی و دومین فرودگاه مشترک با زاهدان را دریافت کردیم. همچنین توانستیم قرارداد تکمیل ترمینال، تلمبه خانه و پست برق را به مبلغ پنج میلیارد تومان و قرارداد بهسازی اپرون و تاکسی وی ارتباطی به باند فرودگاه به مبلغ چهار میلیارد تومان را منعققد کنیم.

مدیرکل فرودگاه لارستان از اجرای استریپ سازی عوامل پروازی در راستای تمدید گواهینامه فرودگاهی خبر داد و افزود: از دیگر اقدامات انجام شده می توان به افزایش پروازهای برنامه ای، احداث ساختمان فرستنده، بهسازی نمای ترمینال مسافری فعلی، محوطه سازی ترمینال جدید، بهسازی برج مراقبت پرواز و لابی، بهسازی اتاق دیتاسنتر و اجرای سیستم سوئیچینگ، تجهیز اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و برقراری مجدد پروازهای آسمان در مسیر تهران- لار و دبی- لار- تهران اشاره کرد.

وی گفت: سال 97 ترمینال خارجی فرودگاه لارستان به بهره برداری می رسد. همچنین عملیات استریپ سازی و بهسازی و توسعه اپرون انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.