| کد خبر: 162807 |

◄ افتتاح ترمینال جدید فرودگاه گرگان در سال 97

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان بابیان اینکه سال 96 برای نصب و راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان اقدام شد، از بهره‌برداری این سیستم‌ها و افتتاح ترمینال جدید فرودگاه در سال 97 خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با بیان اینکه در سال جاری برای نصب و راه‌اندازی دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان اقدام شد، از بهره‌برداری این سیستم‌ها و افتتاح ترمینال جدید فرودگاه در سال 97 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رامین آذری به معرفی مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در فرودگاه گرگان طی سال 96 پرداخت و عنوان کرد: علاوه بر نصب سیستم‌های کمک ناوبری، سستم روشنایی تقرب دقیق PALS فرودگاه گرگان نصب و راه‌اندازی و شبکه هوایی و روشنایی بلوار ورودی فرودگاه اصلاح شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: در سال جاری عملیات برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار به‌سازی و شروع عملیات به‌سازی و ابنیه و تأسیسات فرودگاه شامل به‌سازی سرویس‌های بهداشتی،  درزگیری از آسفالت باند فرودگاه کلاله و اصلاح کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی کنار اپرون را انجام دادیم و با برگزاری مناقصه عمومی برای ترمینال جدید، تجهیزات ترمینالی شامل نوار نقاله بار پالتی و تخت را خریداری کردیم.

آذری با اشاره به راه‌اندازی تلفن گویا 199 و سامانه پیامکی 100010199 برای راهنمایی مسافران فرودگاه گرگان گفت: سال 96 شاهد افزایش پرواز و مسافر شدیم و فرودگاه گرگان سومین ایستگاه حج کشور با اعزام و پذیرش 14 هزار زائر شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از پیشرفت 90 درصدی ساخت ترمینال جدید فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: این پروژه در سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: سال 97 مناقصه توسعه اپرون فرودگاه گرگان برگزار می‌شود و شاهد بهره‌برداری از ساختمان سپاه و نیز دستگاه کمک ناوبری DVOR و سیستم ILS فرودگاه گرگان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.