| کد خبر: 162063 |

مدیر فرودگاه شاهرود خبر داد

استقبال از برقراری پرواز مشهد- شاهرود و برنامه ریزی برای برقراری پروازهای جدید

مدیر فرودگاه شاهرود با بیان اینکه برقراری پرواز در مسیر مشهد- شاهرود با استقبال همراه شده است، از برنامه ریزی برای افزایش پروازهای هفتگی در این مسیر خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شاهرود با بیان اینکه برقراری پرواز در مسیر مشهد- شاهرود با استقبال همراه شده است، از برنامه ریزی برای افزایش پروازهای هفتگی در این مسیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مرتضی حمیدپور عنوان کرد: یکی از برنامه های اصلی فرودگاه شاهرود در سال جاری برقراری پروازهای جدید بود که با توجه به ارادت و علاقه خاص اهالی شهرستان شاهرود به زیارت حرم رضوی(ع) برقراری پرواز در مسیر شاهرود- مشهد در اولویت قرار گرفت.

مدیر فرودگاه شاهرود افزود: امسال توانستیم پروازهای تهران- شاهرود و شاهرود- مشهد را دایر کنیم. در گام نخست، دو مخزن جایگاه سوخت را احداث کردیم که به زودی به بهره برداری می رسد و سپس در چهار مرحله عملیات فلایت چک برای بررسی دستگاه های کمک ناوبری فرودگاه انجام شد. طرح های تقرب آماده شدند و تاییدیه های لازم را درباره سیسم ها و تجهیزات کمک ناوبری دریافت کردیم.

وی گفت: در گام بعدی پارکینگ سطوح پروازی را اصلاح کردیم تا شرایط پرواز در فرودگاه فراهم شود و در نهایت توانستیم 10 پرواز هفتگی را راه اندازی کنییم. پرواز تهران- شاهرود روزهای دوشنبه، سه شنبه،‌چهارشنبه و جمعه و پرواز شاهرود- مشهد نیز روزهای جمعه برقرار است.

حمیدپور با تاکید بر استقبال از برقراری پرواز در مسیر مشهد- شاهرود از روز چهارم اسفند ماه عنوان کرد: پرواز اول از مشهد با 63 مسافرانجام شد که با 40 مسافر به مشهد بازگشت. برقراری این پرواز ضمن ایجاد سهولت در زیارت امام رضا(ع) با استقبال استادان و دانشجویان شهرستان شاهرود همراه شد و امیدواریم تعداد این پرواز افزایش یابد.

مدیر فرودگاه شاهرود افزود: این شهرستان دارای یک دانشگاه صنعتی و دو دانشگاه علوم پزشکی است و برقراری پروازهای بیشتر و منظم کمک زیادی به دانشگاهیان می کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.