| کد خبر: 161987 |

نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان غیرت به خرج دادند

نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حادثه سقوط هواپیما یک حادثه ملی بود، گفت: در ساعات اولیه حادثه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و نمایندگان ولی فقیه پیام تسلیت دادند.

تین نیوز

نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حادثه سقوط هواپیما یک حادثه ملی بود، گفت: در ساعات اولیه حادثه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و نمایندگان ولی فقیه پیام تسلیت دادند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای آسمان با اشاره به اینکه دراین حادثه همه مردم برای صعود به کوه دنا و بازگرداندن پیکر جانباختگان اعلام آمادگی کردند، افزود: بر دست امدادگران بوسه می زنم و شاهد بودم مسئولان غیرت به خرج دادند.

وی با انتقاد از نظریه دادن افراد غیر متخصص دربره این حادثه، عنوان کرد: نظریات احساسی و دروغ دل مادران و پدران داغدیده را آزرد و حق مردم باید ادا شود.

نماینده خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رئیس جمهور گفت: این حق ملت ایران است که این حادثه تا پایان پیگیری شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همچنین عنوان کرد: برخی گمانه زنی‌های غیرتخصصی و نظریه‌پردازی‌های غیراصولی و بدون هیچ‌گونه پشتوانه علمی و فنی در وهله نخست بزرگترین ظلم و اجحاف در حق خانواده‌های جان‌باخته است.

آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: ریختن آبروی دیگران از طریق انتشار دروغ، تهمت و غیبت در برخی رسانه‌ها تا حدودی در این ایام شرم‌آور بود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: گرچه هدف آنان از چنین اقدام نادرستی پرفروش شدن و یا پر مراجعه شدن رسانه‌هایشان بود اما چنین رفتارهایی قلب خانواده جانباختگان را آزار داد و درعین حال، در مقابل چنین رفتارهای نادرستی صبر و متانت به خرج دادند و تسلیم قضای الهی بودن

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.