| کد خبر: 161410 |

گزارش اطلاع‎رسانی وضعیت فرودگاه‎ها و پروازها در بارش شدید برف بهمن ماه

شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به اهتمام ویژه خود در خدمت‎رسانی حداکثری و شفاف‎سازی و اطلاع‎رسانی دقیق رویدادها و حوادث، در زمان بارش شدید برف روزهای 7 و 8 بهمن امسال در تهران، اقدام به تدابیر ویژه مدیریتی و اطلاع‎رسانی کرد.

تین نیوز

شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به اهتمام ویژه خود در خدمت‎رسانی حداکثری و شفاف‎سازی و اطلاع‎رسانی دقیق رویدادها و حوادث، در زمان بارش شدید برف روزهای 7 و 8 بهمن امسال در تهران، اقدام به تدابیر ویژه مدیریتی و اطلاع‎رسانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حساسیت‌های کار در حوزه فرودگاهی به‌ویژه ضرورت ارائه خدمات باکیفیت به مسافران هوایی، اطلاع‌رسانی ایجاب می‎کند که آمادگی‎های کاملی برای خدمت‎رسانی در شرایط مختلف وجود داشته باشد و برای همین از سوی مسئولان و دست‎اندرکاران فرودگاهی عملاً پیش از آغاز بارش برف تدابیر لازم در نظر گرفته شده بود.

در این زمینه، اطلاع‌رسانی لازم توسط روابط عمومی‎های ستادی و فرودگاهی سراسر ایران انجام شد و علاوه بر اعلام آمادگی فرودگاه‎ها برای رویارویی با بحران، مخاطبان خودشان را درباره وضعیت احتمالی آگاه ساختند. از سوی دیگر، همزمان با آغاز بارش شدید برف و برودت هوا، اطلاع‌رسانی با استفاده از تمامی توان و امکانات نظیر پرتال(سایت) ستاد فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی و پرتال‌های تمامی فرودگاه‌های سراسر کشور، شبکه‌های مجازی از جمله کانال‌های تلگرامی، بهره‌گیری از توان همکاران رسانه‌ای نظیر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مکتوب، تصویری، شنیداری به‌ویژه رادیو و تلویزیون آغاز شد و حتی تا پس از عادی شدن شرایط و از سرگیری پروازها ادامه یافت.

گزارش اجمالی اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این مدت که از 7 تا 14 بهمن را شامل می شود به شرح زیر است:

1- تعیین سخنگوی رسمی

برای انجام صحیح و سامانمند اطلاع‎رسانی و پاسخگویی به مخاطبان به‎ویژه اصحاب رسانه، مهندس حسین اسفندیاری(قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها) به عنوان سخنگوی رسمی شرکت تعیین شدند.

2- مصاحبه‌های مسئولان

الف- دکتر مه آبادی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت: انجام 3 مصاحبه با شبکه خبر و همچنین واحد مرکزی خبر و...

ب- مهندس اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها: انجام 22 مصاحبه با شبکه خبر سیما، رادیو خبر، روزنامه ایران، نسیم آنلاین، اقتصاد نو و همچنین برنامه تیتر یک شبکه سیما و...

ج-یداله آقائی صائم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی: 8 مصاحبه با خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایرنا، روزنامه ایران و رادیو اقتصاد و...

3- پرتال روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

تولید و انتشار 21 خبر، مصاحبه، گزارش و اطلاعیه و ارسال آنها به تمامی رسانه‌ها به عنوان معتبرترین منبع

4- اطلاع‌رسانی از طریق سیستم FIDS (اطلاعات پرواز) پنجاه و دو فرودگاه

5- تولید و انتشار خبر، اطلاعیه، گزارش و مصاحبه از طریق کانال تلگرامی شرکت با نشانی @airportnews:

گزارش اطلاع‎رسانی وضعیت فرودگاه‎ها و پروازها در بارش شدید برف بهمن ماه [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

6- همکاری با رسانه‌های مختلف

مسئولان و دست‌اندرکاران فرودگاهی در تهران و تمامی فرودگاه‌ها ایران طی این مدت به شکل‌های مختلف با اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع همکاری کرده‌اند. از جمله این راه‌ها می‌توان به در اختیار قرار دادن شماره مسئولان و ایجاد گروه تلگرامی خبرنگاران صنعت فرودگاهی اشاره کرد. همچنین اطلاع رسانای درباره شماره تلفن 199 به عنوان تلفن هر فرودگاه، باعث شد تا مخاطبان فرودگاهی با راحتی سهولت بیشتری به اطلاعات موردنظرشان دست یابند.

7- تولیدات واحد سمعی-بصری

واحد سمعی- بصری ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این بازه زمانی تعداد 8 کلیپ کوتاه و بلند را تهیه و برای رسانه‌های مختلف ارسال و همچین از طریق شبکه‌های اجتماعی و پرتال ستاد شرکت منتشر کرده است. همچنین 4 گزارش تصویر شامل حدود 160 قطعه عکس تهیه و در معرض تماشای مخاطبان قرار داده‌شده است.

8- اخبار سایر رسانه‌ها

انتشار 919 خبر شامل 194 خبرگزاری، 712 مورد پایگاه خبری و 13 مورد روزنامه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.