| کد خبر: 161133 |

◄ آمادگی فرودگاه تبریز برای پذیرایی از مهمانان پایتخت گردشگری جهان اسلام

تبریز در سال 2018 به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام از هر نظر آماده میزبانی مهمانان داخلی و خارجی این شهر مخصوصاً در ایام نوروز است.

تین نیوز

تبریز در سال 2018 به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام از هر نظر آماده میزبانی مهمانان داخلی و خارجی این شهر مخصوصاً در ایام نوروز است.

فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی در این‌ بین نقش پررنگی برای جذب مسافران به این شهر زیبای کشورمان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی درباره آمادگی این فرودگاه برای خدمت‌رسانی به مسافران در روزهای نوروز گفت: در این زمینه جلسات لازم را با شرکت‌های هواپیمایی برگزار کرده‌ایم و آن‌ها نیز برنامه پروازهای نوروزی‌شان را دادند و همچنین واحدها و ارگان‌های مختلف فرودگاه اقدام به برنامه‌ریزی و شیفت بندی برای کارکنان خودکرده‌اند.

مصطفی صفایی با اشاره به اینکه در روزهای نوروز تعداد پروازهای این فرودگاه به بیش از دو برابر می‌رسد، گفت: امسال هم پروازهای فوق‌العاده خارجی، بیشتر از پروازهای داخلی است و با توجه به اینکه تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام تعیین‌شده است، احتمال مسافرت گردشگرانی از کشورهای اسلامی به این شهر وجود دارد و برای همین، همه ارگان‌ها و دستگاه‌های مربوطه، آمادگی لازم را در این زمینه‌دارند و در ترمینال خارجی نیز شرایط میزبانی مناسبی را فراهم کرده‌ایم.

او افزود: بیشتر پروازهای خارجی ما به ترکیه خواهد بود و برای ساعت پروازها و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و تداخل ‎ برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‎های آذربایجان شرقی ادامه داد: برنامه داریم در نوروز 97، هفت‌سین خاصی بچینیم و آیین‌های نوروزی مربوط به این منطقه را برپا کنیم و با اداره کل گردشگری استان نیز جلساتی را داشتیم تا بتوانیم امسال نوروزی متفاوت‌تر از هرسال داشته باشیم.

او در مورد تبلیغات و اطلاع‌رسانی لازم برای شناساندن تبریز به بهانه انتخاب آن به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018، گفت: این تبلیغات برعهده استان است و اداره کل گردشگری تلاش خود را در این زمینه انجام داده و وظیفه ما هم این است که با پیش‌بینی ظرفیت‌های لازم خود را به‌خوبی برای میزبانی آماده کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.