| کد خبر: 161032 |

◄ کارنامه 10 ماهه فرودگاه مهرآباد + نمودار

در 10 ماهه اول سال 96 نزدیک به 15 میلیون نفر از طریق فرودگاه مهرآباد اعزام یا پذیرش‌شده‌اند. میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اعلام این خبر افزود: این فرودگاه بر طبق آمار گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی رکورددار بیشترین پرواز، اعزام و پذیرش مسافران در این مدت بوده است.

تین نیوز

در 10 ماهه اول سال 96 نزدیک به 15 میلیون نفر از طریق فرودگاه مهرآباد اعزام یا پذیرش‌ شده‌اند. میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد  افزود: این فرودگاه بر طبق آمار گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی رکورددار بیش‌ترین پرواز، اعزام و پذیرش مسافران در این مدت بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، او با اشاره به روند رو به رشد شاخص‌های هوایی در این فرودگاه گفت: در مقایسه 10 ماهه سال 96 نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، شاهد رشد 8 درصدی در نشست‌وبرخاست پروازها و همچنین رشد هفت‌درصدی در اعزام و پذیرش مسافر و رشد هشت‌درصدی ارسال و پذیرش بار در مهرآباد بوده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد اضافه کرد: همچنین آمار نشان می‌دهد که در این مدت مهرآباد میزبان بیش از 121 هزار فروند نشست‌وبرخاست بوده است و در آن بیش از 15 میلیون مسافر جابه‌جاشده و 101 میلیون و 600 هزار کیلوگرم بار ارسال و پذیرش‌شده است.

صفی‌نیا بیان کرد: در دی‌ماه بیش از 30 درصد از پروازها از فرودگاه مهرآباد انجام‌گرفته است و با این سهم از پرواز، فرودگاه مهرآباد همچنان رکورددار نشست‌وبرخاست پرواز و اعزام و پذیرش مسافرین در بین فرودگاه‌های کشور است.

او ادامه داد: در ماه گذشته در فرودگاه مهرآباد شاهد رشد 17 درصدی در نشست‌وبرخاست ورود 14 درصدی در اعزام و پذیرش و همچنین رشد 13 درصدی در ارسال و پذیرش بار در همین تاریخ در سال 95 بوده‌ایم.

18ROKWpioyVv

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با تأکید بر اینکه تلاش‌های این فرودگاه برای افزایش ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به مسافران ادامه خواهد داشت گفت: بااین‌وجود، بیش‌ازپیش برای افزایش روزافزون کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در مسافران تلاش خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.