| کد خبر: 160442 |

بهره‌برداری از دستگاه کمک ناوبری DME فرودگاه جیرفت باحضور وزیر راه و شهرسازی

به مناسبت 12 بهمن، سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن و در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمان ؛ با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دستگاه کمک ناوبری DME فرودگاه جیرفت افتتاح ‎شد.

تین نیوز

به مناسبت 12 بهمن، سالروز بازگشت شکوهمند امام خمینی (ره) به میهن و در جریان سفر رئیس جمهور به استان کرمان ؛ با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دستگاه کمک ناوبری DME فرودگاه جیرفت افتتاح ‎شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در فرودگاه جیرفت گفت: با توجه به قطب کشاورزی بودن این منطقه، موضوع فرودگاه و توسعه بزرگراه ها در این سفر برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: جیرفت به لحاظ توسعه کریدوری که  بین کرمان و جاسک قرارگرفته، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قرار است یک بندر جدید در جاسک  ایجاد شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جیرفت از فرودگاه فعالی برخوردار است، افزود: دستگاه فاصله سنج DME با هدف ارائه خدمات بهتر برای نشست و برخاست در این فرودگاه نصب شده است.

آخوندی یادآور شد: از اقدامات قابل توجه، نصب اولین سیستم ناوبری ماهواره‌ای در فرودگاه جیرفت است که می‌تواند با دقت بیشتری اطلاعات لازم را در اختیار خلبان قرار دهد تا خلبان با امنیت بیشتری بتواند نشست و برخاست کند.

وی در پایان بیان کرد: بهره‌برداری از این سیستم اتفاق بزرگی است که می‌تواند کمک ارزنده‌ای به هوانوردی جیرفت ارائه دهد.

 وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه پس از ارائه گزارش توسط علی قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، دستگاه کمک ناوبری DME (مسافت سنج) را که برای کمک به بهتر نشستن هواپیماها استفاده می شود، با اعتبار 3میلیارد تومان در فرودگاه جیرفت افتتاح کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.