| کد خبر: 160107 |

◄ پرواز گوآنجو-تهران در زاهدان نشست

به دلیل شرایط نامساعد هوا، بارش برف و دید کم در فرودگاه مهرآباد صبح امروز از طرف شرکت هواپیمای آسمان از مبدأ تهران پرواز مسیرهای تهران - زاهدان، زاهدان - مشهد، مشهد - زاهدان و زاهدان – تهران لغو شد.

تین نیوز

به دلیل شرایط نامساعد هوا، بارش برف و دید کم در فرودگاه مهرآباد صبح امروز از طرف شرکت هواپیمای آسمان از مبدأ تهران پرواز مسیرهای تهران - زاهدان، زاهدان - مشهد، مشهد - زاهدان و زاهدان – تهران لغو شد.

حمیدرضا پارسا مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: این پروازها به‌صورت ترانزیتی انجام می‌شد که به خاطر شرایط نامساعد هوا و بارش برف و دید کم فرودگاه مهرآباد صبح امروز از طرف هواپیمای آسمان از مبدأ تهران لغو شده است.

او گفت: پرواز هواپیمایی زاگرس که قرار بود دیشب ساعت 22 در مسیر زاهدان- تهران به پرواز درآید به خاطر همین شرایط لغو شد که به مسافران آن اطلاع‌رسانی شده که هر موقع پرواز آماده‌باشد در محل حضورداشته باشند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: پروازهای دیگر از شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر تهران- زاهدان، زاهدان-چابهار، چابهار- زاهدان و زاهدان- تهران است که این‌ها هم با تأخیر انجام می‌شود و اگر هوا در فرودگاه مهرآباد مساعد شود پروازها با تأخیر انجام خواهد شد.

او ادامه داد: پرواز هواپیمایی ماهان که از گوآنجو چین در حال حرکت به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) بود نیز بامداد امروز  ساعت 3:48 دقیقه وارد فرودگاه زاهدان شد که مسافران آن در ترمینال فرودگاه زاهدان هستند و تاکنون دو مرحله از آن‌ها پذیرایی شده که مسافران این پرواز همچنان منتظر مساعد شدن شرایط جوی برای پرواز هستند.

پارسا بابیان اینکه فرودگاه زاهدان جز هشت فرودگاه بین‌المللی کشور بوده و به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات است، گفت: با توجه به حجم ترافیکی فرودگاه امام خمینی و مهرآباد که بین فرودگاه‌های دیگر تقسیم‌شده‌اند دیشب فرودگاه زاهدان در حالت آماده‌باش بوده که پروازهایی که از سمت شرق آسیا به ایران می‌آیند امکان دارد با توجه به حجم ترافیکی فرودگاه‌های فوق در فرودگاه زاهدان هم به زمین بنشینند که در همین زمینه اکنون یک پرواز بر زمین نشسته و اگر شرایط نامساعد باشد امکان دارد پروازهای دیگری هم در این فرودگاه بر زمین بنشینند  تا شرایط جوی مساعد شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.