| کد خبر: 160024 |

شمارش معکوس برای افتتاح پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج از پایان عملیات اجرایی پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد .

تین نیوز

مدیر فرودگاه یاسوج از پایان عملیات اجرایی پروژه توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه و بهره برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد .

به‌ گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌ عمومی فرودگاه‌ یاسوج، علی محسنیان طی بازدید از آخرین وضعیت روند اجرایی طرح توسعه فرودگاه یاسوج عنوان کرد: اجرای این طرح شامل پروژه‌های تطویل باند، بهسازی سطوح پروازی و راه اندازی سیستم روشنایی جدید از تیرماه 1394 آغاز شده است و اکنون با گذشت بیش از 30 ماه و پس از پشت سر گذاشتن مسائل و مشکلات اجرایی متعدد به هفته های پایانی خود نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه اعتبار حدود 300 میلیارد ریالی این طرح از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تامین می‌شود، ادامه داد: عملیات توسعه و اجرای آسفالت، 100 درصد پیشرفت داشته است و عملیات اجرای سیستم روشنایی باند با پشتیبانی اداره کل تسهیلات و سامانه های فرودگاهی با سرعت خوبی ادامه دارد و طی روزهای آینده نیز درباره خط کشی باند اقدام خواهد شد. با انجام عملیات خط کشی، پروژه پس از طی مراحل قانونی قابل بهره برداری خواهد بود.

مدیر فرودگاه یاسوج درباره چشم‌انداز و اهداف این پروژه گفت: ایجاد ظرفیت‌های جدید مانند ارائه خدمات پروازی و توسعه شبکه پروازی از طریق ایجاد بستر برای نشست و برخاست هواپیماهای با بدنه متوسط و ایمن سازی سطوح پروازی، از جمله اهداف این طرح بوده است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.