| کد خبر: 159943 |

باقریان در همایش مدیران شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران:

◄ توسعه فرودگاه‎ها برای اولین بار با روشی جدید انجام می‌شود

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در همایش مدیران این شرکت از اجرای توسعه و بهسازی فرودگاه‎ها برای اولین بار با روشی جدید خبر داد.

تین نیوز

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در همایش مدیران این شرکت از اجرای توسعه و به‌سازی فرودگاه‎ها برای اولین بار با روشی جدید خبر داد.

به گزارش تین نیوز، غلامحسین باقریان در این همایش که در تهران برگزار شد، گفت: هم اکنون دو موضوع توسعه و به‌سازی در فرودگاه‌های کشور در حال اجرا هستند اما لازم است این موضوعات به صورتی هدایت شده پیش روند تا نتایج بهتری حاصل شود.

وی افزود: توسعه و به‌سازی هشت فرودگاه بین‌المللی به صورت جدی در دستور کار قرار داد که لازم است برنامه‎ریزی مشخصی را برای این فرودگاه‎ها داشته باشیم.

باقریان با بیان اینکه این پروژه‌ها برای اولین بار است که با روشی جدید انجام خواهد شد، گفت: پیش‌بینی می کنیم که این روش جدید در برخی از فرودگاه‎ها خوب جواب دهد و در برخی دیگر از فرودگاه‎ها با مشکلاتی همراه باشد.

معاون عملیات فرودگاهی با تاکید بر اینکه این روش برای اولین بار است که در فرودگاه‎ها انجام می‌شود و برای همین وجود برخی از مشکلات طبیعی است، گفت: از مدیران محترم فرودگاه‎ها می خواهم که برای رفع مشکلات و نواقص موجود در روند اجرای این روش حتماً آنها را به ما اطلاع دهند.

باقریان با تاکید براینکه طرف حساب پیمانکار در پروژه‎های فرودگاهی تنها مدیر فرودگاه و کارشناس پروژه خواهد بود، گفت: برخی از پروژه‎ها در فرودگاه‌ها مشکل پیمانکار دارند که یکی از مهمترین دلایل این موضوع نبود مشاور برای طراحی بود اما این موضوع در پروژه‎های جدید حل شده است و داشتن مشاور طراحی به عهده پیمانکار پروژه خواهد بود.

همایش مدیران شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران پس برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مدیران این شرکت در 3 و 4 بهمن ماه برگزار شد و طی آن مدیران فرودگاهی و ستادی به تبادل نظر و بررسی مسائل پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.