| کد خبر: 159549 |

افزیش پروازهای فرودگاه طبس

دو پرواز در مسیر پرواز تهران-طبس-تهران در روزهای شنبه و چهارشنبه به مجموع پروازهای فرودگاه طبس افزوده شد.

تین نیوز

دو پرواز در مسیر پرواز تهران-طبس-تهران در روزهای شنبه و چهارشنبه به مجموع پروازهای فرودگاه طبس افزوده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل خراسان جنوبی، هادی سلامی (مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی) ضمن تایید خبر فوق افزود: با پیگیری های صورت گرفته توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، این اداره کل و همچنین رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته توسط مدیر کل دفتر نظارت بر شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان، شنبه و چهارشنه یک پرواز به مجموع پروازهای فرودگاه طبس افزوده می شود.
وی افزود: پرواز یاد شده از شنبه 30 دی ماه سال جاری توسط شرکت هواپیمایی آسمان آغاز می شود و هر هفته شنبه و چهارشنبه این پرواز در مسیر تهران - طبس - تهران انجام خواهد پذیرفت و طبق برنامه اعلام شده تا پایان برنامه زمستانی ادامه خواهد داشت.

سلامی گفت: این پرواز شنبه ها ساعت 06:25 ازتهران انجام و در ساعت 08:10 وارد فرودگاه طبس می شود و 08:40 طبس را به سمت تهران ترک خواهد کرد. همچنین پرواز چهارشنبه ها ساعت 06:40 از تهران انجام و در ساعت 08:25 وارد فرودگاه طبس شده، ساعت 08:55 طبس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی ضمن درخواست از هموطنان شهرستان طبس برای استقبال و استفاده از پرواز فوق خاطرنشان کرد: تلاش هایی بسیاری برای راه اندازی و افزایش پروازهای فرودگاه طبس صورت پذیرفته و لازمه حفظ و ادامه این روند استقبال از این پروازها است و در صورتی که پرواز با عدم استقبال رو به رو شود، لغو پرواز ها به دلیل ضرری که متوجه شرکت هواپیمایی خواهد شد، دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی گفت: طی چند سال اخیر اقدامات بسیار مناسبی در فرودگاه طبس صورت پذیرفته است و این فرودگاه در سطح بسیار مطلوب و قابل قبولی در تمامی موارد از جمله سیستم های ناوبری ارتباطی،تجهیزات و امکانات ترمینالی و... نسبت به فرودگاه های هم تراز خود قرار دارد.

وی افزود: به زودی مطالعات ساختمان برج و تکنیکال بلاک این فرودگاه آغاز خواهد شد و امید است بتوان در سال آینده این عملیات را شروع کنیم.


به گفته سلامی، با اضافه شدن پرواز یاد شده، اکنون هفته ای 8 پرواز (رفت و برگشت) از فرودگاه طبس به مقصد تهران انجام می پذیرد و اکنون در مجموع هفته ای 40 پرواز داخلی (رفت و برگشت) از فرودگاه های استان خراسان جنوبی به مقاصد تهران،مشهد و زاهدان انجام می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.