| کد خبر: 159447 |

شرکت فرودگاه‌ها مجاز شد:

◄ خرید زمین‌های نهادهای نظامی در اصفهان و مهرآباد

بر اساس مصوبه آخرین جلسه کمیسیون تلفیق، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران می‌تواند برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های مهرآباد و اصفهان، زمین‌های متعلق به ارگان‌های نظامی را خریداری کند.

تین نیوز

بر اساس مصوبه آخرین جلسه کمیسیون تلفیق، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران می‌تواند برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای فرودگاه‌های مهرآباد و اصفهان، زمین‌های متعلق به ارگان‌های نظامی را خریداری کند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شامگاه گذشته در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق ماده الحاقی تصویب شد که بر اساس آن خرید املاک موردنیاز شرکت در فرودگاه مهرآباد و اصفهان از املاک نیروهای نظامی پذیرفته شده تلقی شد. ضمن اینکه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این پروژه‌ها از پرداخت سود سهام و نقل و انتقالات معاف شده است.

اخیراً رحمت اله مه آبادی، مدیرعامل و رئیس هیئت‌امنای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در نشست خبری در فرودگاه اصفهان پیرامون طرح توسعه این فرودگاه اظهار کرد که در فرودگاه اصفهان با مشکل شدید عرصه حتی برای عملیات جاری فرودگاه مواج‌هایم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور همچنین تأکید کرد که هزار و 200 میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه اصفهان اختصاص‌یافته است اما در اصفهان با محدودیت عرصه مواجه هستیم.

همچنین دی‌ماه 94 مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه مسئولان صنعت هوانوردی با وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که تنها 11 درصد فرودگاه مهرآباد در اختیار شرکت فرودگاه‌های کشور قرار دارد.

وی همچنین در جلسه معارفه مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد خبر داد که در راستای توسعه این فرودگاه قرار است در آینده یک ترمینال 80 هزار متر مربعی در فرودگاه مهرآباد احداث شود در همین راستا سیستم چند ترمینالی در این فرودگاه جمع خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.