| کد خبر: 159196 |

در دیدار شهردار منطقه 9 و مدیرکل فرودگاه مهرآباد مطرح شد:

ضرورت همکاری دوجانبه شهرداری و مهرآباد برای خدمت به مردم

در دیدار شهردار منطقه 9 و مدیرکل فرودگاه مهرآباد بر ضرورت گسترش تعاملات شهرداری منطقه 9 و فرودگاه مهرآباد برای رفع مشکلات شهروندان و ارائه خدمات شهری بهتر و بویژه جذب گردشگران و توسعه و شکوفایی منطقه تأکید شد.

تین نیوز

در دیدار شهردار منطقه 9 و مدیرکل فرودگاه مهرآباد بر ضرورت گسترش تعاملات شهرداری منطقه 9 و فرودگاه مهرآباد برای رفع مشکلات شهروندان و ارائه خدمات شهری بهتر و بویژه جذب گردشگران و توسعه و شکوفایی منطقه تأکید شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، در این جلسه که با حضور میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد ومعاونان و مفاخریان شهردار منطقه 9 برگزار شد، صفی نیا با تاکید بر ضرورت بهره‎گیری از فرصت‎ها و ظرفیت‎های فرودگاه در ایجاد بسترهای لازم برای گسترش حمل و نقل شهری و فرامنطقه‎ای گفت: اکنون با حمل ونقل چند وجهی حاکم بر فرودگاه مهرآباد و به دلیل حضور سالیانه بیش از 18 میلیون مسافر باید تلاش کرد تا این منطقه به یک منطقه گردشگری تبدیل شود.

وی افزود: مهرآباد منطقه‎ایی توریستی است که قابلیت‎های بالایی در جذب توریست و گردشگر دارد و استفاده حداکثری از ظرفیت‎های موجود در آن همواره مورد تأکید مدیعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هواییایران بوده است و پرداختن به زیرساخت‎ها و بخش حمل ونقل آن اهمیت زیادی دارد.

صفی‎نیا همچنین گفت: علاوه بر اینها ما در چند ماه آینده عملیات پروازهای نوروزی با حجم بالای پروازها را در پیش رو داریم و امیدواریم که شهرداری با تعاملات ویژه برای راه‎اندازی چند طرح عمرانی ترافیکی این فرودگاه از جمله کریدور جدید تردد در مقابل ترمینال 6 که با تخریب ساختمان اداره کل تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی مهیا شده است ما را در مدیریت این بار ترافیکی کمک کند.

شهردار منطقه 9 نیز ضمن تبریک انتصاب صفی‎نیا گفت: اقدامات، فعالیت‎ها و پروژه‎هایی که توسط مجموعه فرودگاه مهرآباد به منظور تحقق حقوق شهروندی اجرا شده، قابل تقدیر است.

مفاخریان ادامه داد: مطالبات مردمی میسر نمی‎شود مگر با تعامل و همیاری بخش‎های مختلف که امید است این تعامل با توجه به یکسان بودن اهدف با مجموعه شهرداری بیش از پیش محسوس باشد .

وی در خصوص انتقال اشجار پروژه جدید وهمچنین همکاری در مورد ایجاد فضای سبز معبر جدید در مقابل ترمینال 6 و تسهیل در ترافیک این محوطه و زیبایی بصری آن قول مساعد داد و با اشاره به تعاملات خوب بین شهرداری و فرودگاه مهرآباد گفت: ما در تیمی قرار گرفته‎ایم که همه با یک هدف در حال فعالیت هستیم و نتیجه آن عائد مردم خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.