| کد خبر: 159137 |

فراخوان ارائه مقاله برای چاپ اولین کتاب با موضوع ایمنی در صنعت هوانوردی

انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران در نظر دارد مقالات باارزش متخصان این حوزه را در موضوعات مرتبط با ایمنی هوانوردی در قالب یک کتاب منتشر کند.

تین نیوز

انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران در نظر دارد مقالات باارزش متخصان این حوزه را در موضوعات مرتبط با ایمنی هوانوردی در قالب یک کتاب منتشر کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در این فراخوان مقاله آمده است: انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران در راستای کمک به گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه دانش بنیان صنعت هوانوردی کشور درنظر دارد با بهره گیری از سرمایه های فکری و علمی صنعت، نسبت به انتشار مجموعه مقالات و یافته های پژوهشی متخصصان، پژوهشگران کارشناسان به صورت موضوعی درحوزه های کلیدی عملکرد صنعت اقدام کند. نظر به اهمیت موضوع ایمنی و ضرورت ارتقای مستمر آن به عنوان اولین هدف راهبردی صنعت، نخستین کتاب به این مهم و ابعاد مختلف آن اختصاص خواهد یافت.

دراین فراخوان از تمام اساتید، پژوهشگران، متخصصان و کارشناسان صنعت دعوت شده مقالات خود در ارتباط با موضوع ایمنی بخش های مختلف صنعت هوانوردی اعم از حوزه حاکمیت، شرکت های هواپیمایی، ارائه خدمات ناوبری، عملیات فرودگاهی، خدمات فرودگاهی و خدمات زمینی پرواز در محورهای مختلف را به نشانی الکترونیکی iats.ir paper@ ارائه کنند.

«برنامه های ایمنی هوانوردی»، «سیستم مدیریت ایمنی و پیاده سازی آن در بخش های مختلف صنعت»، «فرهنگ ایمنی در صنعت و راهکارهای ارتقا و نهادینه سازی آن در صنعت»، «آموزش هوانوردی و ایمنی»، «اقتصاد هوانوردی و ایمنی»، «امنیت هوانوردی و ایمنی»، «تسهیلات حمل و نقل هوایی و ایمنی»، «سخت افزار، تجهیزات و ایمنی»، «مقررات و ایمنی» و «زیرساخت ها و ایمنی» محورهای مقالات هستند.

دستورالعمل شیوه نگارش مقالات در فایل ضمیمه قابل دریافت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.