| کد خبر: 159095 |

ابراهیم مرادی عضو شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت فرودگاه‌ها شد

ابراهیم مرادی با ابلاغی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت در آمد.

تین نیوز

ابراهیم مرادی با ابلاغی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به عضویت شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت در آمد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‎اله مه‎آبادی در ابلاغ مسئولیت جدید این عضو هیئت مدیره آورده است: ضرورت اصلاح و ایجاد تحول در نظام اداری به عنوان ابزار تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران از مواردی است که پس از انقلاب اسلامی مورد توجه دولت‌ها بوده و توسط مقام معظم رهبری در قالب سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغ شده است. اهمیت این موضوع نیز با ابلاغ نقشه راه اصلاح نظام اداری توسط مقام محترم رئیس جمهور طی تصویب‌نامه مورد تأکید قرار گرفته است.

وی در این ابلاغ با اشاره به اینکه ایجاد تحول در شرکت به عنوان مسئول تأمین، حفظ و ارتقای ایمنی فرودگاه‌های کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به استناد تصویب‌نامه شورای عالی اداری و به منظور طراحی سازوکارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، نقشه راه اصلاح نظام اداری تصویب‌نامه هیئت وزیران و نظر به تخصص و تجارب مرادی، وی را علاوه بر وظایف محوله به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.