| کد خبر: 158927 |

برگزاری موفقیت ‎آمیز 26 جلسه مهمان هفته

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین مهمان هفته از عوامل این برنامه قدردانی کرد و برگزاری دو برنامه اخیر در خارج از ستاد را عاملی برای ایجاد نشاط در میان مدیران و کارکنان فرودگاه‎ها عنوان کرد.

تین نیوز
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی در حاشیه برگزاری بیست و هفتمین مهمان هفته از عوامل این برنامه قدردانی کرد و برگزاری دو برنامه اخیر در خارج از ستاد را عاملی برای ایجاد نشاط در میان مدیران و کارکنان فرودگاه‎ها عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، یداله آقائی صائم در این رابطه گفت: در پی برگزاری موفقیت ‎آمیز 26 جلسه مهمان هفته و گذشت بیش از یکسال از برگزاری این برنامه جای دارد که از همکارانم که در برپایی این برنامه تلاش کرده‎ اند قدردانی کنم. می‎دانید که هماهنگی و برگزاری این برنامه‎ های تلاش و انرژی زیادی را می ‎طلبد که به غیر از زمان اجرای آنها در پشت آن زمان زیادی صرف هماهنگی‎ها و رایزنی‎های مربوطه می‎شود.

وی افزود: همانطور که می‎دانید بیشتر جلسه ‎های این برنامه در ستاد شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد و دعوت از مدیران فرودگاهی بدون حضور همکاران‎شان و پرسش‎های آنها خیلی مفید واقع نمی‎شد. بنابراین با مشورت و راهنمایی جناب مهندس مومنی رخ، جناب مدیرعامل و جناب مهندس مرادی قرار شد علاوه بر این، دامنه کار را به فرودگاه‎های کشور بکشانیم.

آقائی با اشاره به اینکه دو برنامه اخیر مهمان هفته در فرودگاه‎های کرمانشاه و کرمان برگزار شد، گفت: با برگزاری این دو نشست اتفاق خوبی افتاد و به عنوان یک فعالیت خاص و درخشان در بحث اطلاع‎رسانی در بین دستگاه‎های اجرایی این دو استان مورد توجه قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در مورد توجه خاص مسئولان استانی و دیگر ارگان‎ها به برگزاری این برنامه چنین توضیح داد: برای مثال در کرمانشاه از استاندار دعوت شده بود که به دلیل همزمانی با یک جلسه مهم نتوانست شرکت کند و معاون خود را به نمایندگی فرستاد و  مدیرکل مدیریت بحران استان و نماینده استاندار در کمیته بحران و فرمانده حفاظت هواپیمایی فرودگاه کرمانشاه از جمله شرکت‎کنندگان در آن بودند که به خوبی از آن استقبال کردند.

وی افزود: گروهی که از سوی روابط عمومی به دو استان اعزام شده بود در مدت حضورشان با عوامل فرودگاهی گفتگوی زیادی داشتند. یکی از نتایج سفر به فرودگاه کرمانشاه مطرح شدن بیش از پیش نقش فعالیت‎های آن فرودگاه در عرصه استان بود که موجب شد استاندار و نماینده استان نیز تشکر کنند.

آقائی در اشاره به گزارشی که مدیرکل فرودگاه‎های استان کرمانشاه در مورد واکنش مقامات استانی در مورد برگزاری این برنامه نوشته‎است، گفت: جناب آقای بیاتی نوشته است که اگر بخواهیم اثر برنامه شما را بین مسئولان و کارکنان بگویم در یک کلام باید بگویم که خیلی خاص بود و بی شک در کمتر دستگاه اجرایی توان برگزاری برنامه‎ای به این نوع و در این سطح وجود دارد که از مدیران پرسش‎هایی متفاوت، جذاب، خاص و چالشی در مقابل کارکنان پرسیده شود و مدیر پاسخگو باشد. مسئولان استان اذعان داشتند برگزاری چنین برنامه‎ای با این کیفیت از عهده دستگاهی تخصصی با داشتن یک روابط‎عمومی حرفه‎ای امکان‎پذیر است.

وی به استقبال بسیار خوب این برنامه در فرودگاه کرمان و قاسم‎زاده مدیرکل آن نیز اشاره کرد و افزود: از مهمترین دلایل برگزاری مهمان هفته در این دو فرودگاه موضوع زلزله و نقش فرودگاه‎ها در مدیریت بحران آنها بود بویژه در مورد زلزله بم که با وجودی که فرودگاه نقش بسیار مهمی داشت اما نتایج آن منجر به مستندسازی و انتقال تجربه به دیگران نشده بود و با توجه به اینکه مدیران فرودگاه کرمانشاه خود در زمان زلزله بم در فرودگاه کرمان مشغول به کار بودند با خود کوله باری از تجربه را همراه داشتند که در مدیریت خدمت‎رسانی فرودگاه کرمانشاه به زلزله‎زدگان بسیار مؤثر بود. همچنین بسیاری از کارکنان فرودگاه کرمان نیز در زمان زلزله بم حضور داشتند که همکاران ما با انجام بیش از هفت مصاحبه در قالب "بازخوانی نقش فرودگاهیان در زلزله بم" جدا از برنامه مهمان هفته، سعی در مستندسازی آنها به صورت مکتوب و تصویری(عکس و فیلم) کردند.

مشاور مدیرعامل ضمن تشکر از مدیران و کارکنان دو فرودگاه کرمان و کرمانشاه بویژه مسئولان روابط عمومی آنها در میزبانی گرم و همکاری خوب با گروه اعزامی با اشاره به حضور فعال گروه اعزامی روابط عمومی در این دو استان گفت: همکارانم در ظرف مدتی که آنجا بودند بسیار فعالیت کردند و به صوت مکتوب و تصویری اقدام به مستندسازی حوادث زلزله بم و زلزله کرمانشاه کردند. مسئولان روابط عمومی دو استان را در همین فاصله مشاوره و آموزش‎های تخصصی دادند. 337 قطعه عکس، ساعت‎ها تصویربرداری و انتشار بیش از 30 پست خبری همزمان و زنده در کانال تلگرام شرکت و همچنین انتشار اخبار متعدد در پرتال شرکت از جمله دستاوردهای آنها بود که بازتاب بسیار خوبی در فرودگاه‎ها داشتند و به اذعان مدیران شور و نشاط بی‎سابقه‎ای را میان کارکنان به وجود آوردند.

وی افزود: این افتخار ماست که با حمایت شما همکاران گرامی بویژه عزیزان هیئت مدیره و جناب آقای مومنی رخ مشاور عالی مدیرعامل در امور عملیات هوانوردی میسر شده است و امیدواریم با حمایت و تشویق های همکاران گرامی ادامه پیدا کند.

آقائی صائم در پایان گفت:ما مسئول هستیم که بتوانیم صدای شما عزیزان را به گوش مسئولان برسانیم و در این راه نیازمند حمایت و راهنمایی‎های شما هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.