| کد خبر: 158869 |

مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما

وظیفه ما تضمین امنیت مردم است

مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی "مدیریت اپرون" در فرودگاه مشهد گفت: وظیفه ما تضمین امنیت مردم است.

تین نیوز

مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی "مدیریت اپرون" در فرودگاه مشهد گفت: وظیفه ما تضمین امنیت مردم است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های استان خراسان رضوی، حمید حاجی‎بیگی در این مراسم که امروز، سه‎شنبه 19 دی، با حضور معاون عملیات هوانوردی اداره کل فرودگاه‎های خراسان رضوی و 54 تن از روسای ادارت آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه‎های کشور برگزار شد، گفت: در حال حاضر با خریداری تجهیزات تخصصی مدرن و برگزاری هدفمند دوره‎های آموزشی مستمر،‌ ادارات آتشنشانی و هدایت زمینی فرودگاه‎های کشور به یک انسجام و سازماندهی مطلوب رسیده‎اند و جایگاه و اعتبار خوبی پیدا کرده‎اند.

وی در ادامه با تشریح چشم‎انداز آینده اداره‎کل آتشنشانی و هدایت زمینی گفت: تجهیز و نگهداری امکانات با جدیت در دستور کار قرار دارد و در آینده نزدیک با خرید ماشین آلات جدید و همچنین سیمیلاتورهای حرفه‎ای، شرایط خوبی برای تمرین در شرایط واقعی و در نتیجه خدمت‎رسانی مؤثرتر فراهم خواهد شد.

حاجی بیگی افزود: وظیفه ما تضمین امنیت مردم است و این مهم با اجرای دقیق دستورالعمل‎ها و تغییر و تحول در شیوه آموزش ممکن خواهدبود؛ به همین جهت با اضافه شدن سیمیلاتورها (شبیه‎ساز هواپیما و جستجو و نجات در دود و آتش) به این اداره کل کارکنان می‎توانند تمرینات در شرایطی نزدیک به واقعیت حوادث احتمالی را تجربه کنند.

گفتنی است، این دوره آموزشی به مدت سه روز، تا 21 دی، با سرفصل‎هایی شامل: ورود به هواپیما به عنوان بخش اول از عملیات اطفای حریق و نجات در داخل هواپیمای سانحه دیده، مرور عملیات زمستانی و ارایه الگویی از دستورالعمل برف‎روبی، بازدید از سیستم‎های در و تهویه هواپیما و ارایه مطالب بخش خصوصی (اوپال ماشین) در حال برگزاری است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.