| کد خبر: 158519 |

معارفه مدیرعامل جدید فرودگاه مهرآباد/3

◄ سیستم چند ترمینالی در فرودگاه مهرآباد حذف خواهد شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ما شاهد صادرات نیروی مدیریتی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) بودیم، گفت: قرار است در آینده یک ترمینال 80 هزار متر مربعی در فرودگاه مهرآباد احداث شود در همین راستا سیستم چند ترمینالی در این فرودگاه جمع خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ما شاهد صادرات نیروی مدیریتی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) بودیم، گفت: قرار است در آینده یک ترمینال 80 هزار متر مربعی در فرودگاه مهرآباد احداث شود در همین راستا سیستم چند ترمینالی در این فرودگاه جمع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، رحمت‌اله مه‌آبادی در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآبادی طی سخنرانی عنوان کرد: در کمتر از 3 سال گذشته اتفاق‌های بسیار خوبی در فرودگاه مهرآباد صورت گرفته است این در حالی است که ما در گذشته شرایط بسیار سختی را در فرودگاه مهرآباد داشتیم.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: ما قبل از سه سال گذشته حتی نتوانسته بودیم سرویس‌های اولیه را هم به مسافران فرودگاه مهرآباد ارائه کنیم و مسافران از خدمات‌رسانی ما ناراضی بودند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ما حتی در چرخ‌دستی‌ها و سرویس‌های بهداشتی مشکل داشتیم، گفت: آقای رستمی مدیرکل پیشین فرودگاه مهرآباد هم‌زمان با مشکلات بسیاری که در فرودگاه مهرآباد وجود داشت به فرودگاه مهرآباد آمد.

وی با بیان اینکه مشکلات در آسمان کشور بسیار گسترده‌تر بود، عنوان کرد: ما قطعی‌های مکرر فرکانس داشتیم، اصلی‌ترین زیربنای ناوبری هوایی و امری که نباید هرگز اتفاق می‌افتاد به‌کرات رخ می‌داد. این اتفاق در شرایطی بود که ترافیک معمول در آسمان ایران به سمت افزایش در حرکت بود.

این مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأکید کرد: ما در طول 3 سال گذشته به‌طور متوالی یک رشد 20 درصدی ترافیک هوایی را شاهد بودیم. مهرآباد امروز به مرز 18 میلیون مسافر رسیده است و توانستیم سرویس‌های به‌مراتب بهتر از گذشته با همان ظرفیت‌های موجود  داشته باشیم.

طبق گفته او؛ مهرآباد امروز سمبل یک کار جهادی و نمونه‌ای از انسجام مدیریتی و کارشناسی است.

مه آبادی با بیان اینکه امروز ما از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) صادرات نیروی مدیریتی داریم و این امر نشان می‌دهد مهرآباد بالغ و سرزنده است لذا لازم است رقابت مدیریتی و دانش فرودگاهی باید بین دو فرودگاه بزرگ کشور(مهراباد-امام خمینی) باشد.

این مقام مسئول با اظهار اینکه ما این رقابت را به فرودگاه مشهد و اصفهان نیز خواهیم کشاند، تصریح کرد: فرودگاه مشهد درگذشته وضعیت بهتری از فرودگاه مهرآباد نداشت. اکنون کار در فرودگاه مشهد به‌جایی رسیده است که اکنون این فرودگاه جزو بهترین فرودگاه‌های زیر 15 میلیون مسافر در منطقه است.

وی با اعلام این خبر که در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم یک عرصه قابل‌ملاحظه‌ای را به عرصه محدود فرودگاه مهرآباد اضافه کنیم، ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم مشکلات شرکت‌های هواپیمایی در خدمات‌رسانی و مردم عزیزمان را حل کنیم.

مه آبادی در ادامه گفت: قرار است یک ترمینال 80 هزار مترمربعی احداث شود و سیستم چند ترمینالی را جمع کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.