| کد خبر: 158194 |

رشد پروازها و خدمات فرودگاه تبریز

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: فرودگاه تبریز یکی از مبادی اصلی ورود مسافران و گردشگران به شهر تبریز است که خوشبختانه خدمات ارائه شده در این فرودگاه در سال‎های اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

تین نیوز
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: فرودگاه تبریز یکی از مبادی اصلی ورود مسافران و گردشگران به شهر تبریز است که خوشبختانه خدمات ارائه شده در این فرودگاه در سال‎های اخیر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان تبریز، محمد صادق پورمهدی در جلسه بررسی راهکارهای تسهیل ورود و خروج مسافران خارجی تبریز که 5 دی 96، در آستانه برگزاری رویداد تبریز 2018 (تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی)، برگزار شد، ضمن بیان تبریک 5 دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی استان گفت: شهر تبریز در آستانه آزمونی بزرگ قرار گرفته است و همه مسئولان و شهروندان تبریز باید تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته این رویداد بزرگ به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه تبریز و نهادها و ارگان‎های مستقر در فرودگاه به خوبی به انجام وظیفه و ارائه خدمت مشغول هستند، گفت: زیرساخت‎های فرودگاه تبریز برای پذیرش مسافران خارجی مهیا است و برخی نواقص نیز در اسرع وقت رفع خواهد شد که ورود چهار دستگاه بزرگ تبدیل ارز و نصب آن در فرودگاه از جمله این اقدامات است.

در ادامه مدیرکل فرودگاه‎های استان گفت: اداره کل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی با درک اهمیت و حساسیت بالای رویداد تبریز 2018 اقدامات مهمی در این زمینه انجام داده است که برقراری پرواز تبریز – هامبورگ و افزایش پروازهای خارجی از جمله این اقدامات است.

مصطفی صفایی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین افزایش پرواز در بین تمام فرودگاه‎های کشور از آن فرودگاه تبریز بود، گفت: با توجه به پتانسیل فرودگاه تبریز، آمادگی لازم برای افزایش بیش از پیش پرواز و مسافر وجود دارد.

وی در مورد افزایش خدمات در فرودگاه تبریز افزود: در روزهای آینده شعبه صرافی فرودگاه تبریز آغاز به کار خواهد کرد و به صورت 24 ساعته به ارائه خدمات خواهد پرداخت و همچنین امکان اجاره خودرو از سراسر جهان در فرودگاه تبریز از دیگر اقداماتی است که برای آمادگی هرچه بیشتر این فرودگاه برای میزبانی از این رویداد بزرگ انجام شده است.

در این جلسه معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مدیرکل گمرک استان نیز حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.