| کد خبر: 156306 |

رشد محسوس جابه جایی مسافر در فرودگاه های مازندران

از فروردین تا پایان مهرماه امسال تعداد نشست و برخاست هواپیما در سه فردگاه مازندران به طور متوسط 36 درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

از فروردین تا پایان مهرماه امسال تعداد نشست و برخاست هواپیما در سه فردگاه مازندران به طور متوسط 36 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، سعداله وطن خواه(مدیرکل فرودگاه های استان مازندران) با اعلام این خبر، از رشد 28 درصدی مسافران فرودگاه های استان در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اینکه سالانه جمعیت زیادی به این استان سفر می کنند، افزود: در هفت ماه امسال 250 هزار و 841 مسافر از طریق فرودگاه ساری، 52 هزار و 62 مسافر از طریق فرودگاه نوشهر و 57 هزار و 409 مسافر نیز ازطریق فرودگاه رامسر جابه جا شدند. درمجموع 360 هزار و 312 مسافر در قالب 3894 پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه های استان اعزام و پذیرش شدند.

وطن خواه با اشاره به اینکه "تلاش خواهیم کرد با رفع موانع فیزیکی اطراف فرودگاه، افزایش طول باند و توسعه فرودگاه ساری زمینه افزایش خدمات هوایی را در فرودگاه های استان فراهم کنیم" گفت: اصلی ترین برنامه در فرودگاه های استان، کمبود اراضی برای اجرای طرح توسعه فرودگاه هاست که امیدواریم با همکاری مقامات استانی بتوانیم پس از تملک اراضی پیرامونی و رفع موانع پروازی و همچنین نصب سامانه کمک ناوبری جدید، زمینه توسعه فعالیت های فرودگاهی و خدمات پروازی را فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.