| کد خبر: 156303 |

پرواز هما در مسیر یزد – شیراز

مدیرکل فرودگاه های یزد از راه‌اندازی پرواز یزد - شیراز از چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: ATRهای جدید ایران‌ایر هر هفته 4 پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه برقرار می‌کنند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های یزد از راه‌اندازی پرواز یزد - شیراز از چهارم آذر ماه خبر داد و گفت: ATRهای جدید ایران‌ایر هر هفته 4 پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه برقرار می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد ؛ عباس محمدی در این‌باره عنوان کرد: در پی درخواست تقاضای مسافران و جلب رضایتمندی آنان، طی رایزنی‌هایی که با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) داشتیم، مقرر شد 4 پرواز هفتگی میان یزد و شیراز با هواپیمای تازه خریداری شده این شرکت انجام شود. این پروازها با هواپیمای ATR و ظرفیت 70 مسافر برقرار می‌شود .

وی ادامه داد: این پروازها از مبدأ فرودگاه بین المللی یزد در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 13 ظهر به مقصد فرودگاه بین المللی شیراز انجام خواهد شد و در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت1:35 بامداد فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه یزد ترک خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد بیان داشت: این اداره کل تمام توان خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یزدی کرده، در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. توسعه و افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد نیز یکی از مطالبات به حق مردم کهن شهر یزد است که در دستور کار این مدیریت قرار دارد .

محمدی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش بلیت هواپیما نسبت به خرید بلیت هواپیما در این مسیر پروازی اقدام کرده ، از این مزیت بهره‌مند شوند .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.