| کد خبر: 156153 |

◄ فرودگاه امام (ره) آماده پروازهای زمستانی

سرپرست برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری و مسئول عملیات زمستانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل این شرکت در زمستان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری و مسئول عملیات زمستانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل این شرکت در زمستان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی، فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار دفتر ارتباطات و رسانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از جلسه نهایی عملیات زمستانی خبر داد و عنوان کرد: جلسه نهایی عملیات زمستانی امروز با حضور دست اندرکاران مربوطه برگزار شد که بعد از پایان جلسه عملیات مانور برف‌روبی در سطوح پروازی را اجرا کردیم.

وی در ادامه به تجهیزات عملیات برف‌روبی اشاره کرد و گفت: ۱۴ دستگاه تیغه برف‌روب با تیغه‌های ۶ متری، ۳دستگاه اوره‌خور برای عملیات پاک‌سازی و ۳ دستگاه اوره‌پاش که قبل از بارش برف کار اوره‌پاشی روی سطوح پروازی را انجام می‌دهند را شامل می‌شود. 

وی در پاسخ به این سوال که برای راه‌های دسترسی به فرودگاه امام مانند تهران-قم و تهران-ساوه چاره‌ای اندیشیده شده است؟ افزود: علاوه بر تیم عملیات برف‌روبی در ایرساید ما در بخش لندساید تیم جداگانه‌ای داریم که در دو قسمت شرقی و غربی اتوبان دسترسی (ساوه و قم) مستقر می‌شوند و در هر کدام از ایستگاه تجهیزات زمستانی فراهم شده است.

مسئول عملیات زمستانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تمام جاده‌های دسترسی ورودی به فرودگاه امام (ره) در زمستان پاک‌سازی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.