| کد خبر: 155567 |

فرودگاه بین‌المللی بیرجند آمادگی انجام بیش از 340 پرواز در هفته را دارد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بین‌المللی بیرجند برای انجام بیش از 340 پرواز در طول هفته خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بین‌المللی بیرجند برای انجام بیش از 340 پرواز در طول هفته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بیرجند، هادی سلامی در این باره گفت: فرودگاه بیرجند آمادگی دارد در هر ساعت دو پرواز را انجام دهد که در طول هفته بیش از 340 پرواز می‌شود. البته پیشنهاد ما به شرکت‌های هواپیمایی استفاده از زمان مورد نیاز مردم و برقراری پرواز در ساعات عملیاتی فرودگاه است و سپس دیگر تایم‌ها باید پر شود.

وی با بیان اینکه اکنون در حال رایزنی برای توسعه زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی به منظور ارائه خدمات مناسب، بهینه و به روز هستیم، گفت: باید هر چه سریع‌تر این حرکت خوب در استان ایجاد شود که همه هدف از آن اتصال بیرجند به شبکه‌ای از توسعه اقتصاد سرعتی است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه فرودگاه باید شاهراه باشد و همه زیرساخت‌ها در آن به خوبی اجرا شود، افزود: این موضوع مهم باید عملیاتی شود تا استان بهره لازم را از این موضوع ببرد.

سلامی تاکید کرد: استان خراسان جنوبی در موقعیت استراتژیکی در شرق کشور قرار دارد و از تمام منظرها، این منطقه نیاز به یک فرودگاه مجهز و توسعه یافته را دارد که همه فعالیت‌ها به این سمت و سو در حال انجام است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پروازهای ترکیه، دبی و افغانستان نیز در این فرودگاه راه‌اندازی شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی ترمینال بار نیز گفت: باید تلاش کنیم تا محصولات کشاورزی استان به کشورهای دیگر صادر شود.

سلامی با اشاره به نصب یک رادار در اطراف کوه‌های باقران بیرجند گفت: از 3 دستگاه رادار خریداری شده، یکی در استان خراسان جنوبی نصب خواهد شد و با نصب این رادار استان ما از منافع آن بهره‌مند می‌شود.

وی اظهار کرد: نصب این رادار در مرحله تملک اراضی است و این کار که ارتقای پروازی کمک زیادی می‌کند، اعتباری افزون بر 30 میلیارد تومان نیاز دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.