| کد خبر: 155557 |

با برنامه های ویژه ستاد برف روبی

مهرآباد به استقبال عملیات زمستانی می رود

خدمات رسانی مطلوب فرودگاهی به مسافران از اولویت های فرودگاه مهرآباد می باشد تشکیل ستاد عملیات زمستانی تدبیر لازم برای پیش بینی شرایط خاص در فصل زمستان می باشد .وانجام مانور برف روبی راهکار برای آمادگی در شرایط اضطراری می باشد .

تین نیوز

خدمات رسانی مطلوب فرودگاهی به مسافران از اولویت های فرودگاه مهرآباد می باشد تشکیل ستاد عملیات زمستانی تدبیر لازم برای پیش بینی شرایط خاص در فصل زمستان می باشد .وانجام مانور برف روبی راهکار برای آمادگی در شرایط اضطراری می باشد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران، علی رستمی بر ضرورت تدبیر در شرایط اضطراری جوی ویژه فصل زمستان و پیش بینی جلوگیری از تاخیرات احتمالی و استمرار مدیریت در ایرساید و لندساید برای رفاه حال مسافران و مراجعان فرودگاهی در عملیات زمستانی تأکید کرد و گفت: همه واحدهای فرودگاهی باید با نظارت کامل و آگاهی از وضعیت جوی و همچنین تجهیزات لازم به استقبال عملیات زمستانی بروند.

رستمی گفت: باید مانور برف روبی این فرودگاه به منظور آمادگی پرسنل عملیاتی و کنترل تجهیزات و امکانات فرودگاهی و شناسایی احتمالی نقاط ضعف در نیمه دوم آبان ماه و در اولین فرصت اجرا شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه فرودگاه مهرآباد به دلیل عملیات اجرایی در سطوح پروازی و محدودیت های موجود گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی و هندلینگ کننده باید از تجهیزات و امکانات ایمنی برخوردار باشند و اصول و قواعد تعیین شده طبق دستورالعمل در این باره را رعایت کنند.

وی با اشاره به شروع عملیات زمستانی و تأخیر یا لغو احتمالی برخی پروازها، بر لزوم پاسخگویی نمایندگان شرکت های هواپیمایی و هندلینگ کننده مستقر در فرودگاه بین المللی مهرآباد تأکید کرد و گفت: اطلاع رسانی درباره پروازها حق مسلم مسافران فرودگاه است و حتی اگر در فرودگاه مقصد مشکل وجود دارد، باید شرکت های هواپیمائی قبل از ورود مسافر به فرودگاه در این باره اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان این که تشکیل ستاد زمستانی چون سنوات گذشته راهکاری مناسب برای پیش بینی شرایط خاص جوی در عملیات پروازی است، اظهار کرد: این ستاد با برقراری جلسات منظم و تهیه و تدوین دستورالعمل های مدون برف روبی، برنامه ریزی برای آماده سازی تمامی تجهیزات، امکانات و کاستی ها و همچنین در جهت برطرف ساختن آن ها باید اقدام کند . از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا، توجیه شرکت هندلینگ کننده برای سرویس سریع و برقراری ایمنی پروازها و همچنین شناسایی محوطه هایی است که احتمال گرفتگی یا یخ زدگی دارند وپیش بینی ملزومات لازم این عملیات هستند .

رستمی در پایان گفت : به منظور آمادگی هرچه بیشتر، مقرر شده است مانور برف روبی با تجهیزات و نیروهای کامل مستقر در این اداره کل برگزار شود تا در زمینه خدمت رسانی و ایمنی پروازها در طول فصل سرما خللی وجود نداشته باشد و نیروهای دست اندرکار این عملیات با آمادگی کامل فعالیت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.