| کد خبر: 155298 |

اسفندیاری:

مدیریت و کارکنان فرودگاه کرمانشاه کارشان را بسیار خوب انجام داده اند

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران انجام موفق امدادرسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور در فرودگاه کرمانشاه را نتیجه ساماندهی صحیح نیروها، تلاش گسترده کارکنان و همیاری سایر فرودگاههای کشور با فرودگاه کرمانشاه دانست.

تین نیوز

حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران که امروز(چهارشنبه) به فرودگاه کرمانشاه رفته است، اظهار کرد: طبق وظیفه ای که بر دوشم بود، به این فرودگاه آمدم تا از نزدیک زحمات همکاران را ببینم و وضعیت را بخش های مختلف بررسی کنم. البته طی چند روز گذشته هم به طور مستمر با این همکاران ارتباط مستمر برقرار کرده ام و آمارها را داشته ام.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه کرمانشاه، اسفندیاری افزود: وقتی انسان در صحنه عمل، زحمات همکاران را مشاهده می کند، درمی یابد که کارهای خوب بسیار زیادی انجام می شود.

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه کرمانشاه با این که عوامل پرواز گسترده ای ندارد تا تعداد زیادی پرواز را همزمان بپذیرد، اما من دیدم که مدیریت و کارکنان فرودگاه کرمانشاه کارشان را در این زمینه بسیار خوب انجام داده اند. همچنین ساماندهی نیروها در صحنه در بخشهای مختلف عملیاتی و غیرعملیاتی به خوبی انجام شده است. حتی آن دسته از همکارانی که شیفت کاری آنها تمام شده است، به فرودگاه آمده اند تا در امدادرسانی شرکت داشته باشند. در نتیجه، پروازهای فوق العاده ای پرشماری در این چند روز انجام شده، مجروحان زیادی از این فرودگاه منتقل شده و کمک های ارسالی به این فرودگاه تخلیه و منتقل شده اند. البته همکاری عوامل فرودگاه مهرآباد تهران و سایر فرودگاههای کشور در این اقدامات بسیار موثر بوده و در نتیجه، امدادرسانی به خوبی انجام شده است.

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاهی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران امروز(چهارشنبه) پس از عزیمت از تهران به کرمانشاه، روند امدادرسانی در این فرودگاه را بررسی کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در این فرودگاه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.