| کد خبر: 155157 |

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

فرودگاه نقطه قوت کرمانشاه در مدیریت بحران زلزله است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش فرودگاه این استان در مدیریت بحران زلزله، از این فرودگاه به عنوان نقطه قوتی برای غرب کشور یاد کرد.

تین نیوز

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش فرودگاه این استان در مدیریت بحران زلزله، از این فرودگاه به عنوان نقطه قوتی برای غرب کشور یاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های کرمانشاه، عبدالرضا مصری با بیان اینکه بدون وجود فرودگاه مدیریت بحران زلزله ممکن نبود، عنوان کرد: فرودگاه کرمانشاه همواره دارای نقش کلیدی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران جنگ تحمیلی فرودگاه کرمانشاه تنها امکان هوایی غرب کشور برای امدادرسانی و انتقال مجروحان بود. همچنین در جنگ حلبچه و حمله شیمیایی عراق توانستیم با کمک فرودگاه هزاران کُرد بی پناه را با بضاعت محدود خود برای درمان به بیمارستانهای کشور منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: اکنون نیز فرودگاه کرمانشاه به عنوان یک اهرم و نقطه قوت بزرگ در مدیریت بحران زلزله ایفای نقش می کند و نقش کارکنان این فرودگاه در امدادرسانی به زلزله زدگان قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ از دقایق ابتدایی وقوع زلزله بزرگ در کرمانشاه تمام نیروهای فرودگاه تلاش شبانه روزی خود را برای امدادرسانی آغاز کرده اند و سایر فرودگاههای کشور نیز در آماده باش برای پروازهای اولویت دار هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.