| کد خبر: 154855 |

مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد:

برقراری تمام سرویس‎های ترافیک هوایی با امنیت کامل

مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با اشاره به مطلوب بودن وضعیت ارتباطات، ناوبری و نظارت راداری (CNS) در کشورمان، برتلاش و مقاومت شجاعانه متخصصان الکترونیک درعدم توقف سرویس‎های هوایی کشورمان با وجود شرایط سخت تحریم تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل جدید ارتباطات و ناوبری هوایی ایران با اشاره به مطلوب بودن وضعیت ارتباطات، ناوبری و نظارت راداری (CNS) در کشورمان، برتلاش و مقاومت شجاعانه متخصصان الکترونیک درعدم توقف سرویس‎های هوایی کشورمان با وجود شرایط سخت تحریم تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی، محمد حبیب‎الهی برزی در این خصوص اعلام کرد: توانمندی و کوشش متخصصان الکترونیک هواپیمایی، ما را به شرایط مطلوبی رسانده و اکنون تمام سرویس‎های ترافیک هوایی با امنیت کامل برقرار است.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید بر اینکه متخصصان الکترونیک هواپیمایی کشور با توکل بر خدا و همت و کوشش صادقانه خود تمام بار تحریم را به دوش کشیدند تا خللی در ارائه سرویس‎های هوایی وارد نشود، می‎افزاید: بالاترین ظرفیت این اداره‎کل، نیروی انسانی متعهد آن است و در دوران پساتحریم نیز امیدواریم دستگاه‎های ارتباطی و راداری ما به روز و توانمندتر شوند.

وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید می‎کند: یکی از محورهای اصلی برنامه‎های ما برخورداری از آخرین فناوری‎های دنیا با تکیه بربازار داخلی است.

حبیب‎الهی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی متخصص و متعهد در راس همه ارزش‎هاست، می‎گوید: تلاش داریم شرایطی را فراهم کنیم که کارکنان با انگیزه و نشاط ضمن انجام وظایف خودشان، به دنبال ارائه طرح‎هاو پروژه‎های جدید باشند و در محیطی صمیمانه و با احترام متقابل فعالیت کنند.

مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی با تاکید بر پایش و ارزیابی منظم، عملکرد ایمنی این اداره‎کل یکی از برنامه‎های مدیریت خود را فرایند محور کردن امور برای پیگیری و رفع سریع‎تر کاستی‎ها عنوان می‎کند و می‎افزاید: یکیاز برنامه‎های ما ایجاد تیم فرایندنویسی و نیز مدیریت دانش کارکنان است و درنظر داریم دوره‎های آموزشی متخصصان الکترونیک هواپیمایی را بازنگری کنیم. همچنین لازم است برای بورس‎های آموزشی خارج از کشور ساز وکاری عادلانه ایجاد شود.

وی همچنین محور فعالیت‎های مدیریت جدید اداره‎کل ارتباطات و ناوبری هوایی را تثبیت جایگاه حقیقی الکترونیک دراجرایی شدن قانون خاص عنوان می‎کند و می‎گوید: برای رسیدن به این مقصود از دانش همکاران متخصص در تدوین آیین‎نامه‎های مربوط استفاده می‎کنیم. ضمن اینکه از همکاران مستعد که آماده پذیرش پست‎های مدیریتی هستند، حمایت می‎کنیم.

حبیب‎الهی دیگر برنامه‎های خود را صیانت از حقوق کارکنان و رفع کمبود نیروی انسانی شهرستان‎ها عنوان می‎کند و می‎افزاید: ایجاد بستر اطلاع‎رسانی در عیب‎یابی سیستم‎های الکترونیکی و ناوبری، تهیه دستورالعمل‎های طرح‎های اضطراری و تفویض اختیار در برابر مسئولیت‎ها از برنامه‎های در دستور کار در مدیریت جدید اداره‎کل ارتباطات و ناوبری هوایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.