| کد خبر: 154253 |

رضایت اسفندیاری از خدمت‎رسانی فرودگاه‎های ایلام، اهواز و آبادان به مسافران و زائران اربعین

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها پس از بازدید از فرودگاه‎های ایلام، آبادان و اهواز از خدمت‎رسانی مطلوب آنها به مسافران و زائران اربعین حسینی ابراز رضایت کرد.

تین نیوز

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‎ها پس از بازدید از فرودگاه‎های ایلام، آبادان و اهواز از خدمت‎رسانی مطلوب آنها به مسافران و زائران اربعین حسینی ابراز رضایت کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حسین اسفندیاری یکی از دلایل اصلی بازدید دو روزه خود از این سه فرودگاه را بررسی نحوه خدمت رسانی آنها به مردم و مسافران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش مدیران و کارکنان این سه فرودگاه خدمت رسانی به مسافران در بخش های مختلف در حد مطلوب انجام می شود.

وی افزود: بویژه در فرودگاه ایلام با توجه به نزدیکی با مرز مهران تعداد بسیار زیادی از زائران تردد دارند که خوشبختانه با همکاری مشترک با نیروی هوایی ارتش و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، امکانات خوبی چون بیمارستان موقت، اورژانس و چندین هلی کوپتر برای امدادرسانی در آنجا مستقر شده است.

اسفندیاری همچنین در مورد بازدید از پروژه های عمرانی این فرودگاه ها گفت: در اهواز در بازدید از پروژه توسعه ترمینال داخلی که به بهره برداری رسیده است تذکرهای لازم برای رفع نواقص داده شد و در بازدید از پروژه ترمینال خارجی این فرودگاه نیز بر پیگیری جدی تر برای اتمام هرچه سریع تر این پروژه و محوطه سازی آن تاکید شد.

وی در مورد فرودگاه آبادان افزود: طرح توسعه ترمینال های این فرودگاه در حال اجرا است و بهسازی ترمینال داخلی آن به خوبی پیش می رود و خوشبختانه بخش های مختلف فنی و اجرایی آن در اجرای طرح های اصلاح و بهسازی تلاش زیادی از خود نشان می دهند.

قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه ها ضمن تقدیر از آمادگی خوب مدیر و کارکنان فرودگاه ایلام در خدمت رسانی به مردم و مسافران گفت: در این فرودگاه نیز پروژه ساخت ترمینال جدید و پروژه های بهسازی به خوبی در حال اجرا است و در حین بازدید توصیه های لازم برای اجرای هرچه بهتر و سریعتر آنها داده شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.