| کد خبر: 152877 |

برقراری پرواز تبریز–نجف و برعکس در فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی از برقراری پرواز روزانه تبریز – نجف و بالعکس از فرودگاه تبریز به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی از برقراری پرواز روزانه تبریز – نجف و بالعکس از فرودگاه تبریز به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎ها آذربایجان شرقی، مصطفی صفایی ضمن اعلام این خبر گفت: طبق سال‎های گذشته در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و افزایش تقاضای زائران حسینی، نسبت به افزایش پرواز تبریز– نجف و بالعکس اقدام کردیم که در همین زمینه به صورت روزانه یک پرواز از فرودگاه تبریز به سمت نجف انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، پرواز تبریز–نجف و بالعکس به صورت هفتگی و در روزهای یکشنبه انجام می‎شد، گفت: این پرواز روزانه از 9 تا 22 آبان توسط شرکت هواپیمایی آتا و با هواپیمای بوئینگ MD انجام می‎شود.

صفایی همچنین از برقراری پرواز تبریز– تهران و برعکس توسط شرکت هواپیمایی ساها از فرودگاه تبریز خبر داد.

وی با بیان اینکه این پرواز در پی درخواست‎های مکرر مسافران فرودگاه تبریز و رایزنی و پیگیری‎های متعدد، توسط شرکت هواپیمایی ساها انجام می‎پذیرد، گفت: این پرواز با هواپیمای بوئینگ 737 در ساعت 15:30 همه روزه از فرودگاه تبریز انجام می‎پذیرد.

لازم به ذکر است هم اکنون از فرودگاه تبریز، پروازهای داخلی در مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، عسلویه، کیش، بندرعباس، کرمان و رشت و در مسیرهای خارجی شامل هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه از انجام می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.