| کد خبر: 152228 |

انتصاب سرپرست مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه‎ها

با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمد الهی‎نیا به عنوان سرپرست مدیریت ایمنی شرکت منصوب شد.

تین نیوز

با حکم مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمد الهی‎نیا به عنوان سرپرست مدیریت ایمنی شرکت منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در ابلاغیه انتصاب سرپرست مدیریت ایمنی آمده است: نظر به حسن سوابق جنابعالی در حوزه مدیریت ایمنی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت ایمنی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب می شوید.

رحمت اله مه آبادی در این ابلاغیه سرپرست مدیریت ایمنی را موظف کرده است تا در زمینه برنامه ریزی، ساماندهی، استقرار و نظارت بر اجرا و حفظ سامانه مدیریت ایمنی با تاکید بر حوزه فعالیت های مؤثر در ایمنی با تأسی از مقررات بالادستی ملی و بین المللی اقدام کند و به تدوین استقرار نظام ارزیابی ایمنی پیمانکاران، تامین کنندگان و سازمان ها و نهادهای همکار مؤثر در ایمنی فعالیت های شرکت بپردازد.

الهی نیا همچنین موظف شده از توصیه ها و تجارب اتحادیه های بین المللی مرتبط با فعالیت های اصلی شرکت و نیز از تجارب کشورهای پیشرو در حوزه مدیریت ایمنی بهره گیری کند و به پایش مستمر سطح ایمنی از طریق بررسی دوره ای شاخص های عملکرد ایمنی بپردازد.

مه آبادی همچنین از وی انتظار دارد برای تدوین و اجرای ساختار سازمانی کارآمد متناسب با وظایف مدیریت ایمنی در ستاد، فرودگاه ها و مرکز وارسی پروازی و نیز تدوین و اجرای نظام آموزش ایمنی مدیران اقدام کند.

وی همچنین موظف شده گزارش های منظم و دوره ای را در خصوص عملکرد سامانه مدیریت ایمنی به مدیرعامل ارائه و دستور کار و برگزاری جلسات شورای عالی ایمنی و مستندسازی آن را تنظیم کند.

برنامه ریزی ایجاد ساز و کار لازم جهت استقرار نظام اطلاع رسانی و ارتباطات ایمنی به جامعه مخاطبان هدف و ارائه مشاوره و راه حل های جبرانی و اصلاحی به مدیرعامل از دیگر وظایف سرپرست مدیریت ایمنی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.