| کد خبر: 151976 |

◄ پاسخ شرکت فرودگاه‎ها به ابهامات خرید «فلایت‌چک»

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: روند خرید هواپیمای فلایت‌چک نیز کاملاً شفاف و با دریافت مجوز از مراجع ذی‎صلاح قانونی و رعایت مقررات مربوطه انجام‌شده است.

تین نیوز

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: روند خرید هواپیمای «فلایت‌چک» کاملاً شفاف و با دریافت مجوز از مراجع ذی‎صلاح قانونی و رعایت مقررات مربوطه انجام‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز، در چند روز گذشته برخی منابع، خبری تحت عنوان «شکایت شرکت انگلیسی از شرکت فرودگاه‎ها» منتشر کرده‌اند که موضوع اصلی آن گران‌خریدن هوایپیماهای «فلایت‌چک» 2 میلیون یورویی تا مبلغ ۸ میلیون یورو بود. اما شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران پاسخی را برای آگاهی و شفاف‎سازی افکار عمومی در این باره صادر کرده است.

در این جوابیه آمده است، طبق استانداردهای ملی و جهانی، مهم‌ترین وظیفه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران حفظ ایمنی خدمات هوانوردی و فرودگاهی و جان مسافران است و خرید هواپیمای فلایت‌چک با هدف تأمین حداکثری ایمنی انجام شده است.

در پاسخ شرکت ‌فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ذکرشده: این مدل از هواپیمای فلایت‌چک و تجهیزات مدرن آن که هم‌اکنون هم در کشورهای تراز اول در صنعت هوانوردی در حال استفاده است، پس از بررسی‎های دقیق کارشناسی و تخصصی و با توجه به بیش‌ترین طول عمر و دقیق‌ترین چک‎های ناوبری انتخاب‌ شده است و روند خرید آن نیز کاملاً شفاف و با دریافت مجوز از مراجع ذی‎صلاح قانونی و رعایت مقررات مربوطه انجام‌ شده است.

شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده: جای تأسف است که چنین اخبار و مطالب کذب و غیر مستندی بدون توجه به منافع ملی در رسانه‎ها منتشر می‎شود و تلاش‎های فراوان مدیران و کارکنان خدوم صنعت حمل‌ونقل هوایی به‌ویژه مجموعه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران که به اذعان کارشناسان و مسئولان حساس‎ترین، پیچیده‎ترین و پرمسئولیت‎ترین شرکت دولتی ایران محسوب می‎شود را با ایجاد فضایی هیجانی، کذب و منفی، تحت‌الشعاع قرار می‎دهد.

با این وصف شرکت فرودگاه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به داشتن شفافیت و اطمینان در انجام امور خود و باهدف صیانت از حقوق و حیثیت نظام اجرایی کشور، حق تعقیب قضایی مفتریان را برای خود محفوظ می‌دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.