| کد خبر: 151753 |

سعید اکبری، در مراسم بزرگداشت کنترل ترافیک هوایی:

◄ رشد 22 درصدی پروازهای عبوری به پشتوانه تلاش کنترلرها

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از رشد 22 درصدی ترافیک هوایی و عبور و مرور از آسمان ایران خبر داد و گفت: البته این رشد، باعث زحمت و تلاش بیشتر کنترلرها نیز می‎شود.

تین نیوز

سعید اکبری، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم بزرگداشت کنترل ترافیک هوایی گفت: پروازهای عبوری از آسمان ایران 22 درصد افزایش داشته است که این موضوع باعث افزایش زحمت و تلاش کنترلرهای پروازی شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اکبری افزود: بهبود فضای کشور در سال‌های اخیر و ایجاد ظرفیت‌ در زمینه سخت‌افزاری و راه‌های هوایی و همچنین افزایش فعالیتهای شرکتهای هواپیمایی و ناوگان هوایی باعث افزایش ترافیک هوایی آسمان ایران شده است.

او راهکار ایکائو برای رفع کمبود نیروی انسانی در این بخش را استفاده از سامانه‌های هوشمند و گزینش کمی و کیفی نیروها عنوان کرد.

معاون عملیات هوانوردی کشور با تقدیر از زحمات کنترلرها در فرودگاههای سراسر کشور، آنان را «چشمان بیدار آسمان» خطاب کرد و افزود: فرق نمیکند که در کدام نقطه از کشور در حال فعالیت هستیم، مهم این است که ما یک خانواده هستیم و اینکه کار ما زمان نمیشناسد و به صورت مداوم انجام میشود این حس را بیشتر میکند.

وی در پایان به ویژگیهای کنترلرها اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین این ویژگیها شناخت هدف و انجام وظیفه، قدرت تصمیمگیری در لحظه است که در کمتر شغلی به این میزان وجود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.