| کد خبر: 151549 |

پیام مدیر کل فرودگاه استان گیلان به مناسبت روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز

مهندس غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه استان گیلان، با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز را به کارکنان برج مراقبت پرواز در فرودگاههای کشور تبریک گفت.

تین نیوز

غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه استان گیلان، با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز را به کارکنان برج مراقبت پرواز در فرودگاههای کشور تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه سردارجنگل گیلان، 28مهرماه(20 اکتبر) که توسط فدراسیون جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی(ایفاتکا)به پاسداشت زحمات کنترلرهای ترافیک هوایی، روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز نامگذاری شده است فرصت مناسبی است تا از همکاران ارجمند مراقبت پرواز فرودگاه های کشور که با عزم و اراده پولادین خود مسئولیت هدایت هواپیمایی را داشته ودر برقراری ایمنی و سلامت پروازها نقش کلیدی ایفا می کنند، قدر دانی گردد.

بی شک رشد و توسعه ناوگان و سیر تحولات در حمل و نقل هوایی نه تنها از نقش اساسی و بنیادین عوامل انسانی در این عرصه نکاسته ، بلکه بر حساسیت و اهمیت آن افزوده است.

اینجانب با مغتنم شمردن و تبریک فرا رسیدن روز جهانی مراقبت پرواز از زحمات خالصانه همه تلاشگران صنعت حمل و نقل هوایی بویژه متخصصان مراقبت پرواز در فرودگاه سردار جنگل رشت ، صمیمانه قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را در تداوم ارائه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.