| کد خبر: 151134 |

آتشنشانان فرودگاهی گواهینامه رسمی می‎گیرند

مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما گفت: آتشنشانان فرودگاهی برای اولین بار گواهینامه ویژه رانندگی با خودروهای آتشنشانی فرودگاهی را اخذ می‎کنند.

تین نیوز

مدیرکل آتشنشانی و هدایت زمینی هواپیما گفت: آتشنشانان فرودگاهی برای اولین بار گواهینامه ویژه رانندگی با خودروهای آتشنشانی فرودگاهی را اخذ می‎کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حمید حاجی بیگی با بیان این خبر گفت: با تلاش ها و تعاملی که با مجموعه پلیس راهور داشتیم، توانستیم این گواهینامه را به طور رسمی در میان انواع گواهینامه های مورد تایید پلیس راهور کشور ثبت کنیم.

وی افزود: همچنین توانستیم برای اولین بار در جهت توانمندسازی نیروی انسانی و اقدام پیشگیرانه در سوانح هوایی و همچنین حفاظت از تجهیزات خودرویی به‎روز شده، کارکنان آتشنشانی و هدایت زمینی را تحت آزمون کتبی آیین نامه راهنمایی و رانندگی، چک پزشکی توسط پزشک راهور و آزمون عملی رانندگی با بروزترین خودروی آتشنشانی فرودگاهی (روزنباور) در سطوح پروازی قرار دهیم .

حمید حاجی بیگی به اشاره به اینکه این روند به طور تدریجی در سراسر فرودگاههای کشور انجام خواهد شد، افزود: در مرحله اول نیروی انسانی پرترافیک ترین فرودگاه یعنی مهرآباد، مورد آزمون قرار گرفتند و موفق به اخذ این گواهینامه شدند و در مراحل بعدی تمام فرودگاه ها با هماهنگی بخش مدیریت اپرون این اداره کل به نوبت در برنامه اخذ این گواهینامه قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.