| کد خبر: 151067 |

پروازهای عتبات از رشت به نجف از نیمه دوم آبان ماه برقرار می شود

مدیر کل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز بغداد – رشت – نجف از 16 آبان سال جاری روزهای سه شنبه هر هفته تا پایان سال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل  فرودگاه گیلان از برقراری پرواز بغداد – رشت – نجف از 16 آبان سال جاری روزهای سه شنبه هر هفته تا پایان سال توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیر کل این فرودگاه از راه اندازی مجدد پرواز عتبات از رشت به نجف خبر داد و گفت: پرواز شماره 3448 هواپیمایی جمهوری اسلامی هر هفته سه شنبه ها از بغداد وارد فرودگاه سردار جنگل رشت خواهد شد و زائران گیلانی را جهت زیارت از سرزمین عتبات عالیات در ساعت 14 با شماره پرواز 3449این فرودگاه را به مقصد نجف ترک خواهد کرد.

مهندس غلامرضا کریم آقایی افزود: یکی از مصوبات جلسه ستاد اربعین حسینی استان گیلان که 18 مهرماه به ریاست استاندار محترم گیلان تشکیل شده بود، برقراری پرواز عتبات از فرودگاه سردار جنگل رشت بود که با پیگیری های لازم قبل از اربعین امام حسین علیه السلام یعنی سه شنبه 16 آبان ماه از فرودگاه رشت برقرار خواهد شد.

وی همچنین به ابطال پروازهای مسیر رشت به اهواز و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی نفت اشاره کرد و گفت: مسیر هوایی رشت به اهواز دارای متقاضی زیاد می باشد و پس از اینکه شرکت هواپیمایی نفت به علت کمبود ناوگان مجبور به ابطال این مسیر شد، مذاکره هایی در این خصوص با نمایندگان شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی، آسمان و پویا صورت گرفته است و این شرکت ها آمادگی خود را جهت راه اندازی رشت به اهواز و بالعکس اعلام کرده اند که به محض برقراری این مسیر، اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.