| کد خبر: 150190 |

علی رستمی تشریح کرد:

آخرین وضعیت تعداد اعزام و پذیرش هواپیما در فرودگاه مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: در فرودگاه مهرآباد در شهریورماه سال جاری ۱۲ هزار و ۵۲۱ پرواز ورودی و خروجی انجام شده است که نشان می‌دهد مهرآباد همچنان رکورددار پروازهای داخلی است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: در فرودگاه مهرآباد در شهریورماه سال جاری ۱۲ هزار و ۵۲۱ پرواز ورودی و خروجی انجام شده است که نشان می‌دهد مهرآباد همچنان رکورددار پروازهای داخلی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمی گفت: طبق این آمار شرکت هواپیمایی آسمان با ثبت ۲۰۳۹ پرواز بیشترین تعداد پرواز را در شهریور ماه به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت‌های ماهان با ۱۴۵۲ ، زاگرس با ۱۲۵۳ ، ایران ایر با ۱۲۱۸  پروازبه ترتیب در صدر جدول نشست وبرخاست  فرودگاه مهرآباد قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حوزه تاخیرهای پروازی شرکت‌های هواپیمائی، آسمان، زاگرس، ایران ایر و کیش ایر بیشترین تاخیر را به ترتیب داشته‌اند. از نظر کمترین تعداد تاخیر در پرواز نیز شرکت پویا ایر که تنها ۳۵ برنامه پروازی را در شهریورماه انجام داده، پایین ترین مقدار تاخیر را داشته است.

رستمی با اشاره به تلاش برای برقراری پروازهای بموقع و ایمن گفت: از نظر تعداد پروازهای به موقع شرکت هواپیمایی ماهان با تعداد پرواز بیشتر بهترین آمار را داشته است. در مرداد ماه گذشته در مهرآباد  ۱۲هزار ۳۰۸  پرواز انجام شده ، این  آمارها حاکی از رشد تقریبا ۲% پروازها در سومین ماه تابستان است .

شایان ذکر است که افزایش پروازها نسبت به شهریورماه سال گذشته بیش از ۱% می باشد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.