| کد خبر: 150121 |

انتشار مناقصات بین‎المللی برای شرکت فرودگاه‎ها تسهیل شد

با عضویت شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سامانه مناقصات بین‎المللی Tendersinfo، امکان انتشار فراخوان مناقصات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سطح بین‎المللی تسهیل شده است.

تین نیوز

با عضویت شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سامانه مناقصات بین‎المللی Tendersinfo، امکان انتشار فراخوان مناقصات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سطح بین‎المللی تسهیل شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، TendersInfo یکی از بزرگترین سامانه‎های خدمات مشاوره خرید و برگزاری مناقصات در جهان است که در تمامی حوزه‎های صنعت از جمله صنعت هوانوردی و فرودگاهی فعالیت می‎کند.

این عضویت با پیگیری‎های دفتر برنامه‎ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد گروه همکاری‎های بین‎المللی انجام شده است و شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با استفاده از این سامانه، ضمن امکان انتشار فراخوان پروژه‎ها در سطح بین‎المللی، امکان دسترسی به فرصت‎های سرمایه‎گذاری و فروش خدمات مهندسی به سایر کشورها را به منظور ایجاد منابع درآمدی پایدار خواهد داشت.

بانک اطلاعاتی این سامانه پروژه‎ها، قراردادهای چندگانه تجاری، صنایع تولیدی و خدماتی و غیره را در برمی‎گیرد.

از جمله امکانات این سامانه دسترسی به بیش از 300 هزار فرصت شرکت در مناقصات و همکاری‎های بین‎المللی، دسترسی به بیش از 15 هزار فرصت جدید به صورت روزانه، دسترسی به بیش از 250 میلیون اسناد آرشیوی، دسترسی به بیش از 50 هزار منابع اطلاعاتی، و ارائه خدمات با پوشش بیش از 150 کشور، 150 شرکت بزرگ بین‎المللی و بیش از 170 آژانس تامین مالی در دنیا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.