| کد خبر: 149140 |

فرودگاه بیرجند پیشقدم در اجرای ASQ

مدیرکل فرودگاه‎های خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بیرجند برای اجرای طرح ASQ خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‎های خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بیرجند برای اجرای طرح ASQ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، هادی سلامی با اشاره به اینکه فرودگاه بیرجند هنوز مشمول اجرای طرح تحول خدمات فرودگاهی (ASQ) نشده است، گفت: با این وجود به منظور آماده سازی فرودگاه برای اجرای این طرح افزایش سطح کیفیت خدمت‎رسانی، تمام چک‎لیست‎های ASQ را که در اختیار فرودگاه‎های دیگر بوده دریافت و بررسی کرده‎ایم و اکنون این فرودگاه آمادگی لازم را برای اجرای این طرح داراست.

مدیرکل فرودگاه‎های خراسان جنوبی همچنین گفت: در کنار تلاش برای اجرای طرح تحول کیفیت خدمت‎رسانی، یکی از طرح‎های اصلی ما توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند است که اکنون به دلیل کمبود فضا، پروازهای داخلی و خارجی از یک ترمینال انجام می‎شود.

وی از موقعیت جغرافیایی و بومی فرودگاه بیرجند به عنوان ظرفیتی برای جذب سرمایه‎گذاری بخش خصوصی یاد کرد و افزود‎: سایت قدیم این فرودگاه دارای قابلیت‎های خوبی در زمینه سرمایه‎گذاری داخلی است و درصورت جذب حمایت‎های بازرگانی، برای فرودگاه ثروت‎زا خواهد بود.

گفتنی است فرودگاه بیرجند در سال 1312 تاسیس شده است و از نظر قدمت سومین فرودگاه کشور محسوب می شود. این فرودگاه اخیرا شاهد اجرای عملیات توسعه عوامل پروازی و محوطه‎سازی سایت جدید آن بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.