| کد خبر: 148823 |

پایان خوش عملیات بازگشت حاجیان در فرودگاه اهواز

مدیر‎کل فرودگاه‎های استان خوزستان گفت: عملیات بازگشت حجاج خوزستانی در حالی به پایان رسید که تلاش و همکاری دستگاه‎های ذی ربط قابل تقدیر بود.

تین نیوز
مدیر‎کل فرودگاه‎های استان خوزستان گفت: عملیات بازگشت حجاج خوزستانی در حالی به پایان رسید که تلاش و همکاری دستگاه‎های ذی ربط قابل تقدیر بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان‎، محمدرضا رضایی گفت: عملیات حج تمتع امسال در فرودگاه اهواز با همکاری خوب ارگان‎های مختلفی همچون پلیس راهور استان خوزستان‎، سپاه و پلیس فرودگاه‎، شرکت ملی نفت جنوب‎، شرکت هواپیمایی نفت و بسیج فرودگاه اهواز و غیره به نحو شایسته‎ای آغاز شد و به پایان رسید.

وی در مورد توجه به امور بهداشتی حجاج در فرودگاه اهواز گفت: در تمام این ایام مرکز بهداشت شرق اهواز با استقرار پزشکان و کارشناسان مجرب همکاری خوب و تأثیر‎گذاری در امر غربال‎گری و شناسایی موارد مشکوک و همچنین بیماری‎های داشت.

رضایی همچنین به برخی از تمهیدات اداره‎کل فرودگاه‎های خوزستان جهت برگزاری هرچه بهتر عملیات حج تمتع امسال پرداخت و گفت: افزودن 100 چرخ دستی مخصوص حمل بار مسافر‎، برگزاری کلاس‎های آموزشی پیشگیری از بیماری‎های واگیردار‎، نصب سیستم سرمایشی در محل دپوی بار حجاج، نصب دستگاه ایکس ری جهت بازرسی بار زائران‎، نصب سایبان با مساحت 1000 متر مربع جهت استفاده مستقبلین‎، خرید تجهیزات بازرسی سپاه وپلیس‎، تحویل و ارسال بار حجاج در عملیات رفت به میزان 72هزار و 500 کیلوگرم‎، نصب حصار فلزی مقابل ترمینال خارجی‎، هماهنگی جهت تهیه و توزیع دستکش و ماسک از طریق اداره بهداشت‎، تحویل بار حجاج به میزان بیش از 223 هزار کیلوگرم در عملیات بازگشت، هماهنگی با مسئولان شرکت نفت و بازگشایی خروجی‎های مجاور با فرودگاه جهت سهولت در خروج خودروها از محوطه فرودگاه از جمله این خدمات بوده است.

وی افزود: امسال بیش از 5000 زائر خوزستانی در قالب 35 کاروان و با 18 فروند پرواز شرکت هواپیمایی سعودی از نوع ایرباس 330 از مبدا جده وارد فرودگاه اهواز شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.