| کد خبر: 148226 |

رضایتمندی حاجیان از خدمت‎رسانی فرودگاه‎ها

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر هماهنگی خوب تمام ارگان‎های خدمت‎رسان در فرودگاه‎های کشور از رضایت حجاج زائران از کیفیت خدمت‎رسانی‎ها و تکریم مسافران خبر داد.

تین نیوز
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر هماهنگی خوب تمام ارگان‎های خدمت‎رسان در فرودگاه‎های کشور از رضایت حجاج زائران از کیفیت خدمت‎رسانی‎ها و تکریم مسافران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیدمحمود رضوی گفت: پس از قطعی شدن زمان اعزام حجاج در اوایل اردیبهشت امسال برنامه‎ریزی برای انجام بهینه خدمت‎رسانی به زائران را در شرکت فرودگاه‎ها آغاز کردیم و دستورالعمل‎های متعددی را در زمینه تکریم مسافران، ارزیابی کیفیت خدمات، ایمنی و آتشنشانی، مباحث بهداشتی و غیره به 20 فرودگاه‎ کشور که باید در اعزام زائران مشارکت می‎کردند، ارسال کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای هماهنگی بهتر 200 جلسه هماهنگی داخلی در فرودگاه‎ها و 20 جلسه ستادی در سطح شرکت‎های هواپیمایی، حج و زیارت و سایر دستگاه‎های مرتبط  برگزار شد، گفت: با وجود اینکه از نظر زمانی با فشردگی روبرو شده بودیم توانستیم با هماهنگی‎های صورت گرفته شاهد رضایتمندی حجاج درپروازهای رفت و برگشت باشیم.

رضوی افزود: با برگزاری جلسات هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف از جمله نیروی انتظامی، گمرک، بهداشت و درمان، سپاه پاسداران، اداره گذرنامه و غیره بسیاری از مشکلات احتمالی رفع شد و با وجود تاخیرها و برخی کمبودها که البته طبیعی است، توانستیم شرایط خوبی را برای پرواز ایمن و تسریع در ترخیص بار و ارائه خدمات فراهم کنیم.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به طور میانگین از زمان ورود اولین مسافر یک پرواز به سالن تا خروج آخری مسافر 27 دقیقه برای تحویل و کنترل بار، کنترل سلامت و گذرنامه و خدمات گمرک صرف وقت می‎شود.

رضوی با تاکید بر اینکه تاکنون بیماری واگیردار خاص یا خطرناکی در میان حجاج گزارش نشده است، گفت: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل بهداشت و درمان استان‎ها کنترل کاملی بر سلامت حاجیان ورودی به کشور صورت گرفته است و ناظران بهداشت در ورودی و خروجی فرودگاه‎ها مستقر و تا پایان عملیات برگشت فعال هستند.

وی با بیان اینکه در پروازهای رفت حاجیان در سال جاری 86هزار مسافر و 1398 تن بار توسط 327 پرواز جابه‎جا شدند، گفت: تا پایان اولین روز مهر درمجموع 279 پرواز برگشت با 76 هزار و 500 زائر داشته‎ایم که تا پایان عملیات به 300 پرواز خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.