| کد خبر: 147619 |

تقویت بخش خصوصی در صنعت هواپیمایی ضروری است

معاون تجهیزات اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر اهمیت حضور بخش خصوصی در نمایشگاه‎های صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد و آن را یکی از راهکارهای بهبود صنعت هوایی کشور دانست.

تین نیوز
معاون تجهیزات اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر اهمیت حضور بخش خصوصی در نمایشگاه‎های صنعت حمل و نقل هوایی تاکید کرد و آن را یکی از راهکارهای بهبود صنعت هوایی کشور دانست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، عباس وفائی در حاشیه حضور در نخستین نمایشگاه ایروپرشیا ضمن تاکید براهمیت حضور شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در نمایشگاه‎های این صنعت گفت: با این حال نمی‎توان نقش حضور بخش خصوصی را در چنین نمایشگاه‎هایی نادیده گرفت و باید زمینه را برای حضور فعال آنها فراهم کرد.

وی گفت: باید به منظور پیشرفت صنعت هواپیمایی و جبران عقب‎ماندگی‎ها به دنبال راهکارهایی مانند بهره‎گیری از نیروهای جوان متخصص و آموزش‎دیده و برقراری ارتباط با دانشگاه‎ها و تاسیس جهاد دانشگاهی و جهاد هوانوردی باشیم تا سرعت پیشرفت بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه در دوران تحریم‎های ظالمانه علیه ایران، بسیاری از نیروهای متخصص موفق به جراحی سیستم‎های داخلی شدند، افزود: اکنون صنعت هوایی کشور در سطح منطقه وضعیت قابل قبولی دارد که باید برای ارتقای جایگاه آن تلاش کنیم.

معاون تجهیزات اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی ادامه داد: حضور در کرسی‎های بین‎المللی این صنعت یکی از اقدامات مهم برای ارتقای صنعت هوایی ایران است؛ چراکه برقراری ارتباط با کشورهای دیگر در پذیرش کارشناسان ما در بورس‎های تخصصی مؤثر خواهد بود.

وفائی همچنین در مورد غرفه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: چیدمان غرفه با وجودی که به صورت یکپارچه طراحی شده است اما هر واحد به شکل مناسبی از یکدیگر جدا شده‎اند که بیانگر حساسیت عملکرد هر یک از آنهاست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.