| کد خبر: 147617 |

فرودگاه شیراز هم از عملیات حج سربلند بیرون آمد

پس از شش روز عملیات بازگشت زائران خانه خدا در فرودگاه بین‎الپس از شش روز عملیات بازگشت زائران خانه خدا در فرودگاه بین‎المللی شیراز این فرودگاه نیز پرونده حج امسال را بست.مللی شیراز این فرودگاه نیز پرونده حج امسال را بست.

تین نیوز

پس از شش روز عملیات بازگشت زائران خانه خدا در فرودگاه بین‎المللی شیراز این فرودگاه نیز پرونده حج امسال را بست.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان فارس، مدیر‎کل فرودگاه‎های این استان در این رابطه گفت: عملیات بازگشت زائران خانه خدا از 22 تا 27 شهریور انجام شد و طی آن تعداد سه هزار و 700 زائر استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با 14 پرواز ایرباس 600 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در قالب 25 کاروان به میهن بازگشتند.

رضا بدیعی فرد ضمن قدردانی و ابراز رضایت از همکاری ارگان‎ها و نهادهای ارائه‎دهنده خدمات به حجاج گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات‎رسانی مطلوب به حجاج، هماهنگی‎های لازم با بخش‎های مختلف فرودگاه و نمایندگان ارگانها، نهادها و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام و تدابیر لازم برای بازگشت حجاج و همچنین حضور مستقبلین در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه پروازهای برگشت حجاج با کمترین تأخیر و بدون نقص فنی انجام شد، افزود: اقدامات انجام شده در این راستا شامل آماده‎سازی تجهیزات ترمینالی، سیستم‎های سرمایشی، تأمین چرخ دستی و همچنین افزایش تعداد کارکنان پلیس، گذرنامه، پایگاه مراقبت امداد مرزی، گمرک، خدمات و باربری بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.