| کد خبر: 147615 |

873 هکتار از اراضی فرودگاه اردبیل سند خورد

با تلاش فرودگاه اردبیل 873 هکتار از اراضی فرودگاه اردبیل پس از 35 سال به نام شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران مستندسازی و سند خورد.

تین نیوز

با تلاش فرودگاه اردبیل 873 هکتار از اراضی فرودگاه اردبیل پس از 35 سال به نام شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران مستندسازی و سند خورد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های استان اردبیل، به منظور اجرای ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، تثبیت مالکیت دولت بر اراضی تحت اختیار این شرکت و جلوگیری از تعدی افراد سودجو و فرصت‎طلب بخش حقوقی اداره‎کل فرودگاه‎های استان اردبیل با پیگیری روند حقوقی اراضی این فرودگاه توانست سند 873 هکتار از اراضی فرودگاه اردبیل را به نام شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران انتقال دهد.

در پی این اقدام مهم که در ادامه تلاش شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران برای ثبت اراضی خود در سراسر کشور اتفاق افتاده است، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت، از سید امیر موسوی، کارشناس حقوقی اداره‎کل فرودگاه‎های استان اردبیل، قدردانی کرد.

اراضی فرودگاه اردبیل به مساحت 1000 هکتار در سال‎های 1360 و 1361 توسط هیئت هفت نفره واگذاری فرمانداری و جنگلداری تحویل سازمان هواپیمایی شد که فاقد سند بود و معضلاتی در خصوص این اراضی وجود داشت که با پیگیری‎های مستمر و تعامل با دستگاه‎های متولی با رفع اختلاف و اصلاحات در مساحت نقشه قبلی و بعدی اراضی و انجام اقداماتی چون تهیه نقشه کاداستر، تعیین حدود و پلاک‎های ثبتی سند این اراضی به شرکت فرودگاه‎ها منتقل شد.

گفتنی است، کل اراضی فرودگاه اردبیل حدود 1200 هکتار است که 95 هکتار آن در اجرای لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک، خریداری شده و سند 873 هکتار آن نیز به نام شرکت منتقل شده‎است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.