| کد خبر: 146770 |

فرصت خوبی برای معرفی زوایای مختلف شرکت فرودگاه‎ها فراهم شده است

رئیس ستاد برگزاری غرفه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در نمایشگاه ایرپرشیا گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای شناساندن زوایای مختلف فعالیت‎ها و خدمات این شرکت در سطح بین المللی است.

تین نیوز
رئیس ستاد برگزاری غرفه شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در نمایشگاه ایرپرشیا گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای شناساندن زوایای مختلف فعالیت‎ها و خدمات این شرکت در سطح بین المللی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، یدالله آقائی صائم گفت: نمایشگاه بین‎المللی حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی با عنوان ایروپرشیا، 24 تا 27 شهریور، در محل نمایشگاه بین‎المللی تهران برگزار می‎شود و شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران نیز به عنوان یکی از مهمترین مجموعه‎های مرتبط با این صنعت در آن حضور پیدا خواهد کرد.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران گفت: غرفه شرکت در محلی به وسعت 400 متر در میانه سالن 8 و 9 این نمایشگاه قرار دارد و در آن 12 اداره کل و اداره از شرکت به طور جداگانه به معرفی خدمات خود خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری دو جلسه هماهنگی در ستاد برگزاری گفت: این جلسه‎ها با حضور نمایندگان این 12 بخش شامل اداره کل کنترل ترافیک هوایی، اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی، اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، اداره‎کل آتشنشانی و هدایت زمینی هوایپما، دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اداره‎کل عمران و توسعه فرودگاه‎ها، اداره کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاهی، مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی، دفتر بازرگانی و سرمایه گذاری، مدیریت اطلاعات هوانوردی، دفتر نظارت برکیفیت خدمات فرودگاهی و روابط عمومی و پرتال خبری و دیگر کارشناسان مسئول در برگزاری غرفه شرکت، برگزار شد.

آقائی با بیان اینکه در این جلسه‎ها هماهنگی خوبی میان حاضران به وجود آمده است، گفت: روند کار به خوبی در حال اجرا است و به امید خدا با آمادگی کامل با افتتاح نمایشگاه از روز جمعه 24 شهریور در غرفه‎ای زیبا با دکوراسیونی از فضای فرودگاهی میزبان بازدیدکنندگان خواهیم بود.  

گفتنی است ایروپرشیا با حضور کارگزاران صنعت حمل و نقل هوایی از 24 تا 27 شهریور 96، طی چهار روز از ساعت 10 تا 18میزبان سرمایه‎گذاران و فعالان این عرصه در نمایشگاه بین‎المللی تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.