| کد خبر: 146599 |

بندرعباس پرونده پروازهای حج 96، را با موفقیت بست

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان انجام عملیات اعزام و پذیرش زائران خانه خدا را در فرودگاه بندرعباس موفقیت‎آمیز ارزیابی کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان انجام عملیات اعزام و پذیرش زائران خانه خدا را در فرودگاه بندرعباس موفقیت‎آمیز ارزیابی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان هرمزگان، محمود امانی بنی ضمن قدردانی از همه دستگاه‎های اجرایی و امنیتی درگیر عملیات حج گفت: عملیات اعزام و بازگشت حجاج تمتع سال 1396 فرودگاه بین‎المللی بندرعباس در مجموع با ورود شش پرواز ایرباس (A300-600 )شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در دو روز با موفقیت به اتمام رسید.

وی در مورد روند آماد‎سازی فرودگاه برای پروازهای حج گفت: تدابیر ویژه‎ای  برای مدیریت هرچه بهتر این سفر معنوی در نظر گرفته شد و برنامه‎ریزی‎ها و هماهنگی لازم جهت انجام عملیات در خور شان حاجیان هرمزگانی از حدود دو ماه قبل از آغاز این پروازها انجام گرفت.

امانی در مورد اعزام حجاج هرمزگانی به عنوان اولین زائران اعزامی ایرانی به عربستان گفت: همه شش پرواز رفت بندرعباس به مقصد جده انجام شد و در مجموع تعداد 1618 زائر به همراه 35 تن بار در مدت چهار روز به سرزمین بیت الله الحرام اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‎های استان هرمزگان در مورد طرح‎های اجرا شده برای انجام هر چه بهترعملیات بازگشت حجاج به بندرعباس گفت: اختصاص سالن پروازهای خارجی مجزا از سایر پروازهای ورودی بین‎المللی، اعمال تغییر در سالن ورودی ترمینال 2 فرودگاه بندرعباس برای جلوگیری از ایستایی سایر مسافران، برگزاری جلسات متعدد هماهنگی ارگان‎ها بویژه نمایندگان پایگاه مراقبت‎های بهداشتی مرزی برای استقبالی ایمن از حجاج عزیز، تدارک مکانی مناسب جهت حضور مستقبلین، هماهنگی برای حضور مسولان استانی و اصحاب رسانه، آمادگی کامل تمامی ارگان‎های مرتبط و کارکنان واحدهای اداری و عملیاتی فرودگاه برای استقبال در خور شان زائران به صورت شبانه‎روزی گام های نخست قبل از آغاز عملیات بازگشت حجاج بود که به حول و قوه الهی باعث شد هیچگونه مشکلی در بازگشت زائران عزیز پیش نیاید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.